DET ÄR NÅTT FEL SOM ÄR TRASIGT.....PÅ EN DEL BÖNDER

Har Sett det allra mest piiinsamma i år på tv tror jag....10 skämms poäng av 10

Bonde söker fru på speed date....MEN herre gud vilka jävla nördar, särskilt den där Roger som inte säger ett pip utan sitter mest och flinar i sitt oranga hår...Nää jag gillar bridge jag. Vad är det för fel på mäniskorna som söker och vill vara med dessa inrotade byfånar som inte ens kan föra ett normalt samtal....Jag gillar bridge....Men för i helvete ta bort......Och så den där bonden som svettades värre än en deltagare i ett bastu race..Vad har du för mål med livet då?? Jag vill ha en tjej som inte bara glider med strömmen, utan har mål att nå till......Det var sååå viktigt för han. Men när en tjej frågade vad hans mål var så blev det riktigt piinsamt tyst.....Gubbafan hade minsann inge egna mål men ville att fjällorna skulle ha...såååå jävla patetiskt

Min fråga är....Vilka desperados söker dessa jubelidioter till bönder och förstår dom inte att det finns en anledning till att dom har vart själva i hela sitt liv????????????????

= Media kåta....jepp

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen skrikandes framför tv:n och vara den självklare experten i matchen mot Albanien.

Jag har sagt det förr och jag säger det i kväll i gen.......Marcus Berg(som har åkt i min bil)ÄGER och det är då fanimej på tiden att han får vara med i start 11:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0