300 I PULS OCH MED BRÄNNSÅR PÅ FINGRARNA...

Dagen har spendrats på lite olika vis...

Började med att sätta i löshår på Felice, jag och Henrik kämpade på i evigheter, och brännblåsor fick jag som fan oxå..

Efter det så kastade vi oss i bilen för att fräsa ner till Västerås för att sätta i nästa grejj på Felice...Tandställning.

Nu är ungen full med järn i truten och indiskt hår på skallen....

Konstiga kläder i alla affärer, jag hittade inget jag ville ha. Skulle vilja köpa något men vet inte vad...då blir det liksom extra svårt. Jag handlade ialla fall 5 frukost frallor på en sån där hål i väggen affär som sådanadära bruna mäniskor har....5 för en 5:a    hahaha billigt som fan.

När vi kom hem till Norberg så hade vi en kvart på oss att äta innan nästa punkt på programet....Hedemora och skidrea och tågresa till Månkarbo för dom 2 gökarna som frestat på mitt tålamod sen i fredags...

Hasse hade stått i startgroparna med spagettin så det var bara att rusa in och slaffsa i sig och i väg igen...

STRESSA  SKITEN UR SIG !!!!!

Tänk att vi han med allt, och ungarna är i tryggt förvar i Månkarbo nu....I morrn kommer den stora göken hem från Torsby.....MYYYYYS

Anna Fjällman klarade uppkörningen idag...svårt att tro, men det är sant......Moaaahahaha fika i morgon Anna....? jag tar förresten en räkmacka från Elsas om man får välja....bulle känns lite torrt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0