TRÖK VÄDER..!!!!

Det var den snön...synd om man skulle få tycka livet var bra någongång...

Samma gråa piss ute i dag igen som det vart alla andra dagar utan igår då det var krispigt vitt ute..

Vart avundsjuk när jag ringde min gamla mor som fyller 70+ idag och fick höra att i Älvdalen så var det minsann 1 decimeter snö..och det vräkte ner mer....VILL OXÅ HAAA !!!!!

Åkte till kupolen i Borlänge för att köpa jacka åt Hasse. ÄÄÄntligen hittade han en och nu kommer han inte att köpa en ny på dom närmasta 10 åren...sån är han.

Jag som är en fattig lus köpte bara ett par sockor, fast ska jag vara ärlig så hittade jag inget som lockade heller. Fast min hjärna brukar ställa in sig på att inget hitta när man inga penningar har, och så blev det. Fast jag går runt och klämmer och känner på det mesta i alla fall.

När jag var i Torsby häromdagen så hittade jag och Ninni en LDB dusch crem som jag aldrig sett förr. Den luktade liksom choklad, man hade god lust att ta sig en slurk så gott luktade den. I dag hittade jag den på Rea...20 spänn!!! Tjohoooo köpte en till henne. Den stackarn ligger med 39 graders feber alldeles för själv i sin lägenhet ääända nere i Torsby. Hade jag haft en bil så hade nog mammsingen åkt ner och tagit hand om bebisen. Puss hoppas du blir bättre snart.

Den andra göken var och tog svina sprutan idag, så nu ska det väl ändå inte komma nått NÖFF från henne i vinter  mooooahahahaha

Kan bara intyga med juryn...ERIK ÄGER

VAD TROR NI OM DETTA ??? CHILI/CHOKLAD GLÖGG


MINA FIIINA MYSIGA SOCKOR FRÅN INDISKA JAG KÖPTE IDAG.....VARMT Å GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0