TORSBY=ICKE SOVA=MÅ PISS=FÅ MUNNSÅR=BLI FUL=MM.MM

Åh skönt att vara hemma igen och få ligga i sin egna säng..eller kanske inte eftersom kattfan skitit i den när vi vart borta i 2 dagar..!!!!

Der första man fick göra när man kom hem var att börja tvätta...täcken och påslakan

Inte långt till en psykos snart efter denna helg som är lika med nada sova och så hinner man bara hem och får se detta. Och ändå så har vi haft kattvakt...Tack för det

Sovit som ett kånkelbär hela helgen. I morse när jag gick upp efter 2 nätters skit sömn så mådde jag faaan så illa. Värsta bakfylle känslan, fast jag inte ens stökat till det....Hm

I går var vi och bowlade..Riktigt svinkul men svårt och irriterande att småungar slår mig...Fast jag får väl skylla på att jag skulle behöva både glasögon och linnement, för man är ungefär lika smidig som en halvblind flodhäst....

Och det värsta....Hur kan man få träningsvärk av att spela bowling???

Skidåkning blev det inte  =(    Var så sliten av att inte få sova så jag kände att jag bara inte pallade att gå in i betongen och frysa.....

Nu är vi som sagt var hemma igen och tvättar....Till veckan fyller min polare sen BB 50 år= Nära döden ålder som mina ungar uttrycker sig  hahahah..Jag har som tur är några år kvar att leva innan det stora förfallet kommer.

Annat på planeringen är att vi måste få tag på en platt Tv år Felice som ska få sin lägenhet på fredag och jag MÅSTE ta tag i det här med bil raggning...

SVERIGES STÖRSTA POTATIS KÄLLARE...BRRR -4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0