SALA...STADEN SOM GUD GLÖMDE

Mitt huvud slutar aldrig att banka...Vaaa fan är det för fel ????

Har till och med gett upp Alvedonet för länge sedan. Har vaknat med skalle bang i 2 veckor nu och det börjar bli enbart sanslöst..

Därför ska jag ta en Mariestads julöl i kväll och hoppas att det blir lite roligare att ha en malande huvudvärk.

Hasse grejjar med Oxfile och gratäng med kantarell sås medans jag softar i soffan....

Vi har vart till Sala en sväng idag...sala, vilken konstig stad?? Dit åker man verkligen aldrig och det finns inget att titta på heller. Fredag eftermidag och inte en käft ute, vart fan är alla frågarde jag Hasse..?? 200 pers på bolaget var det ialla fall, så det enda folk verkar göra i Sala är att supa.

Jag kom på något kul idag som jag glömt att skriva om.....Årets Melodifestivals programledare

Hahahahaha Dolph Lundgren......???? Inte gör det mig nått att han är med och pajjsar i rutan..Men melodifastivalen känns väl ändå lite off. Fast fan så snygg han är. Hoppas han spänner sig lite oxå eller bara har fillingarna på sig och inget mer....hehehehe    dreeeeegel

Dom andra progranledarna kan gå hem och lägga sig, dom kommer att vara sååååå osynliga bredvid Dolphen

Näpp dax för Idol och utröstning av Mariette eller Tove....enligt min mening

Och mina 2 Lottor....Ha en nice weekend och passa på att ta ett skummbad med gubben.....Och dröm er bort till landet där alla heter Roger och är brandgula i skallen och har RIKTIGT vita ben....

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Gläääääääääääk! Hahahahahaha! Fy f-n!!!! Kommer aldrig att bada skumbad mer!!!

För att inte tala om den brandgula mustachen!! Tänk när den "raspar till" !!!! Jag döööör!!!

hahahahaha



Trevlig helg!

2009-11-28 @ 09:18:23
Postat av: Lotta Potta

Ha en skön helg du också!

Japp nu tar vi bort alla brandgula tills på onsdag.

Bad med gubben, ja han är ingen badanka, ska berätta sen om hur det var när han var med mig på Färna Spa, jisses.



Kram



LP den yngre

2009-11-28 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0