JAG HAR EN BULLE I UGNEN.....!!!

I dag fick Försäkringskasse helvetet känna på mera Damp från Norberg...

Min doktor trodde inte sina fukking öron när jag berättade vad kärringen sagt åt mig. Få hit namn och nummer så ska jag ge den idioten en omgång tyckte min käre läkare....2o minuter senare ringer hon tillbaka till mig

Du sa hon....Den där idioten hade verkligen inte alla hemma.!! Näää sa jag, vad var det jag sa??

Hon hade ialla fall läst lusen av henne..rejält !!! Men vad hjälper det mig ???

Åh vad jag har vart duktig på kvällskröken. Gjorde en gäng bullar och medans dom stog i ugnen så gräddade jag ett lass med pannkakor att ta med till smågökarna.

Fast det där med bullarna höll på att som allting jag gör, att gå åt fanders......

Tände massor av ljus i köket, spillde upp lite glögg(ja, jag vet jag är glöggoman)och satte på lite skön musik = Melissa Horn och.....Robbin Bengtsson(mums)

Sen började jag baket med bullarna.....Allt gick enligt planerna tills jag kavlat ut degen och skulle ha på fyllningen....Riktigt smör, socker, kanel och så vaniljsocker så klart....MEN vad konstigt vaniljsockret ser ut tänkte jag medans jag riktigt strödde på.......FAAAN DET VAR BAKPULVER!!! man blir så trött

Så går det med mysbelysning + bak = Dålig sikt på burkarna

Fick slänga första degklumpen och fortsätta på den biten som var kvar, och som inte var bakpulvrad....

I morrn blire frissan..Bort med det röda och i med nått annat....Vad det återstår att se

DET SKA VARA STOORA BULLAR...SÅ HÄR


......OCH DET SKA VARA BRÄNDA PANNKAKOR....INTE SÅ HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0