JA VISST GÖR DET ONT....ATT VARA KÄR

Mina barn och deras pojkvänner kommer att bli min död.......

Den ena längtar efter sin käraste så det kommer tårar varje dag...inkl samtal till mig om att hon inte står ut..

Den andra är arg och förbannad på sin käresta så att det ibland kommer tårarar....inkl samtal till mig om att hon skulle kunna mörda...!!!

Ja se den kärleken varför ska den vara så svår...????

Det enklaste i världen måste ju vara när man älskar någon att att kunna respektera och vara snäll mot den man har närmast sitt hjärta. Att våga stå upp för sina misstag och samtidigt kunna visa förståelse och känslor.

Våga vara utan varandra och kunna lite på att känslorna finns där fast det verkar vara hopplöst

Våga säga ifrån när man känner att det liknar skit

Alltid lätt att sitta här och vara duktig. Jag har oxå gett och tagit skit många gånger, men jag tror att tillslut så har det sunda förnuftet tagit över..Gudskelov.

Hur som helst så har det vart 1:advent idag med lite spring på byn och lussekatts köp.....Alltid mummsigt med första lussebullen. Ska försöka baka ett gäng i veckan om mitt huvud blir ok...ok och ok förresten , så ok som det kan bli..hehehehe

I kväll ska jag ta ett stort fett sömnpiller så att jag sover till tisdag. Denna natt med samtal från kl 3 och till det sista halv 8 i morse gör att man gäspar tamefan värre än att man suttit på årsmöte med scouterna....

GLÖGG BUFFÉ....ALLT IFRÅN CHOKLAD TILL HJORTRON.MUUUMS


RUNE HAR OXÅ VART MED PÅ GLÖGG PROVNINGEN....


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja eller i hissen med scouten på Yrrol

2009-11-29 @ 21:24:06
Postat av: Mammamorin

Han med klubban! Hahahaha!

2009-11-30 @ 07:07:49
Postat av: ninn

ja ibland har vi våra stunder. älskar dig

2009-11-30 @ 10:57:31
Postat av: Lotta Potta

Blir så glad av fina meddelande från dina barn, det är dit man vill komma med barnen. (Men ibland undrar man f-n när tre stycken ryker ihop.....).



Kram



Potta Lotta

2009-11-30 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0