IQ=FISKMÅS

Dum dummare...Jackie Ferm

Ett riktigt fullblods spån, och då överdriver jag inte det minsta....

Paradis Hotell...Vill man skämma ut sig så att alla släktingar säger...Tack å hej, så ska man delta i detta program.

Och vill man skämma ut sig mer än alla skämmskuddar klarar av här i soffan, så frågar man grabben man hamnat i säng med 1:a natten och dom ska köra...Doggy style?? Och grabbstackarn fattar noll..vadå doggystyle får han ur sig...Moooaahahaha snacka om att aldrig satt på någon bakifrån....Såååå jävla nybörjes !!!!

Nog om detta..

Jag har vart till min gamla(50år) kompis med present idag....Vi har en sån jäkla ful korg som jag köpte till henne för ca 17 år sedan som vi ger varandra prylar i när vi fyller år, bröllopspresenter, julblommor och fan ver allt. Denna korg har hängt med i alla år, och det sitter fortfarande kvar en julrosett från 1:a gången Agneta fick den av mig för siså där 17 år sedan. Problemet är att den är så jäkla stor att man måste köpa så mycket grejjor för att fylla upp monstret....Bra när man får den, men ett skit när man ska ge bort den....

Nu är den i Agnetas ägor tills nästa gång det är dax för att fira mig för något.....

Vart och inhandlat lite prylar till Felice idag. Brödrost, vattenkokare mm mm = Älskar ÖB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0