I NEED HELP.....

Nu ska jag vara med och tävla om ett fint pris igen.....Men va fan jag ser ju inte vem den här Nissen är..??

Jag har en liten aning men är 99 % osäker.....

Det ska vara en skidåkare, antar jag eftersom man kan vinns EXTRA snygga tävlingsbrillor.

Vinsten förra veckan på mitt tävlande blev förresten en start i tjej vasan..! Tur att jag skrev Felices namn  moooahahaha.

Nu väntar make over in the kitchen

Hejjjjja Mutt Elin som fått en lägenhet i Torsby idag....Och som sagt, jag erbjuder ett kort på mig som du kan göra en fondvägg av....i sovalkoven   hahahahahahahaha Häääääärligt att vakna upp till detta varje morgon..!!

OCH VEM ÄR DU DÅ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0