HOPPAS NÅGON SÅG ATT DET VAR JAG......

Alltså, här grejjar man till en skitkul grejj på datan som jag skrattade halva natten åt. Trodde nästan att grannen skulle komma in och kolla om jag hade efterfest för mig själv......

När jag visade gubben så såg han inte enns att det var jag på bilderna ????????

Jag skrattade så jag skrek igen när jag körde på volymen på högsta och sa åt honom att kolla ......

Och ?? sa han när filmen var färdig....VADÅ OCH får jag ur mig mellan skratt attackerna. Ser du inte för fan vad jag lyckats gjort ??? NÄÄÄÄ vadå, svarar han helt trög..JAMEN VAAAA FAAAN ser du inte att det är jag som är på bilderna.....???

EH näääää.....Hur kul på en skala vart det då = 0

Fast jag skrattade så jag nästan fick en hjärt attack..Kul att man roar sig själv ialla fall !!!

Det är lite diskutioner på G om den lilla vidriga saken som är med i Bonde.... Roger, men vilken planet är han ifrån igentligen???? Jag har nog aldrig sett eller träffat nån som är så vansinngt  slibbig och motbjudande....Dessa damer som försöker fånga detta UFO:s gunst kan inte ha alla chipsen i påsen, eller hur man nu ska uttrycka sig. Mycket märkligt är det ialla fall. Tror nog att dom behöver göra en sinnes undersökning hela bunten.....

I morgon bär det av till Torsby med hela flyttlasset....Jag får vara glad om jag får plats, för nu är kärran knökfull och det blir inte tal om att ta med sig en synål extra....

Så vill jag slänga många pussar till Ninni idag för att hon skrev MVG på sitt svenska prov.....Inte undra på med sådan begåvad moder som har sådan otrolig kunnighet inom rättstavning och ordbehandling...moooohahahaha

En extra lååååång puss får det oxå bli ända upp till Bruksvallarna där min lilla puppa är på läger och kör skiten ur sig. Lite tårar idag av trötthet och hemlängtan. Mitt mamma hjärta värkte för dig ska du veta. Men du var så strong som körde tävlingen fast du var så trött att tårarna kom....

Eran mor är så stolt över er.....Love you <3 <3 


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Om alla ställde upp för sina barn som du, då vore Sveriges alla barn lyckliga. Lycka till med flyttlasset (känner igen det där att det inte går in en extra synål...fast det brukar vara när familjen "Pack" är på semester, var kommer all jvla packning ifrån egentligen, och hur f-n kan det föröka sig under semestern???????).



Japp, som sagt, man vore hellre utan än att ta den orangefärgade.......men nu vet man i alla fall varför Helene inte har alla hästarna i stallet, stod på aftonbladet att hon tagit droger. En och annan liten cell har väl dött då........öh.



Ha en trevlig helg!



Potta Lotta den yngre

2009-11-20 @ 07:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0