HEJCON BEJCON.....

Imorse var det helt plötsligt massor av folk som ville ha med oss på sysslor av olika kaliber....

Först kom grannen Rogga in och ville ha med Hase på go-cart i Hedemora, det fattades en Nisse i racet..

Jag antar att ryktet spridit sig så långt att Rogga viste att jag är en jävul på att köra Go-cart, så mig frågade han inte enns. Tänk om kärringen gick och vann...Snacka förödande.

Jag kom i håg för många år sedan när vi var ett jätte gäng som var i väg och tävlade och då menar jag tävlade i denna horn framkallande sport. Jag körde om alla karlar som var med och jävlar vad förbannade dom var. Dom skyllde på allt ifrån dåliga bilar till att jag var mycket lättere än dom..Jag vart så jävla förbannad så jag erbjöd min bil till den som klagade mest...Jag körde i från han i alla fall...och till på köpet i hans bil.

Jag tror att karlar inte fixar att få pisk av en brud, särskilt inte i bilkörning. Och jag kan naturligtvis inte hålla käften så det matades på ganska friskt i komentarerena ...hahahhahaha

Nåja jag fick inte visa upp min kör kunskap idag, men vi funderar på att ta med ungar och pojkvänner och fan vet allt och fixa en egen tävling.....Där jag som vanligt krossar allt vad motstånd heter.

Det blev att följa med min kära kamrat Hellkvisten till Avesta i stället. Hon ville ha sällskap för att shoppa lite och jag offrade mig i några timmar. Och det innebar att jag missade skidorna på tv....skit oxå!!!

Jag har senare under dagen kämpat mig gående runt sjön som en halvdö lungsjuk långvårds patient. Hostade så att jag fick svälja tarmarna ett antal gånger. Måste nog ner och ta några prover snart innan någon från nån anstalt där man låser dörrarna.....utifrån,  kommer och hämtar mig.

Att jag har sprungit denna sträcka  8 km på 35 min för 2 veckor sedan är låååååååååååååååååååångt borta i min verklighet. Nu får man vara glad om man kan hålla jämt tempo med en halv lam mäniska !!!!

Jag var så sugen att hitta på något denna helg. Men nu så får man jubla över att man orkar gå på dass själv och inte behöva ropa på ett bäcken(skit/piss skål)....Har jag fått bacon flu????

Lite Robbinson och en kudde, alvedon och cocilana så är min lördag räddad

Host host på er snart är jag med på banan igen och då i mer form än någonsin...sölö

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahahahaha!!! Sjuk du är! Kissar alltid på mig efter dina inlägg!!!

Go-cart onsdag?



Kram kram

2009-11-28 @ 19:30:11
Postat av: Lotta Potta

F-n vad du måste tvätta Morin

2009-11-29 @ 10:38:35
Postat av: Lotta Potta

Krya på dig och SPRING INTE NÄR DU ÄR SJUK!



Kram



Potta Lotta

2009-11-29 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0