GOTT ELLER INTE....?? DET ÄR FRÅGAN

Chili/Choklad..? Glöggen jag inte kan bestämma om den äcklig eller god..??

Den smakar absolut inte glögg, utan nått mittemellan dumlekola och snusk...Sååå jäkla svårt att få till om man vill ha en kopp till eller om man aldrig mer vill ha en slurk enns.

Måste nog ialla fall säga att nästa gång blir det Blossas lättvinare igen...Lite lagom tryggt så där

Min skalle värk vägrar att ge med sig. Fast idag har jag lyckats gått en långsväng fast det bankade friskt i knoppen kan jag lova. Men sen blev det isterband och dillstuvad potatis härhemma så då kändes det lite bättre=PRO varning på middagen, nästa söndag skryter man väl med att man gjort dillkött eller annan 70+ mat.

Sista Ensam mamma idag och det blev väl inga chockartade val precis.....Fotbolls Lasse vart vald och vem skulle inte ha valt honom. Han var en favorit hos mig från program 1.

Seg dag som alla andra söndagar. Nu ska jag kolla på Blocket om det finns nån bilusling som inte gått 30,000 mil, är bes/skattad, har vinter däck, ej rollad, ägs av en svens(ursäkta)som man kan pruta på och det viktigaste att den håller när man provkör....verkar ju inte vara solklart i vissa fall. Önska mig lycka till  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0