GE MIG EN MÅNAD PÅ SPA.............

Har dom vilohem någonstans för halva priset ???.... Med hemlig adress

Där ska jag bara sova, äta och gå själv i skogen tills det kommer någon skogsvaktmästre och undrar om jag har kommit bort mig..?

Inte en kotte ska få veta vart jag är och jag kommer inte att höra av mig till en själ (kanske ungarna efter 2 timmar)

Helt färdig av flyttandet. Har något konstigt i kroppen som inte bryter ut. Hostar som en kolsjuk i sista stadiet och allmänt snorig och slemmig.....Är inte alls i någon medalj form om man säger så. Bättre att bli dyngsjuk på riktigt än att gå och sega på detta vis.

Kalas fint blev det ialla fall i lägenheten och jag kämpade med en lampa  i flera timmar som man skulle bygga ihop. Alla i familjen inklusive Olle(ninnis söta pojkvän) gav upp lampbygget..Inte jag. Faaan vad jag slet med detta helvete som vi köpte på Ullared. Jag tyckter att det borde stå varnings text på kartongen att man måste vara på bra humör, ha över 200 i iq och det viktigaste...... ätit några, eller massor av Valium innan ihopbyggandet....Vilken jävla idiot konstruktion...FAST jag är ju ingen dåre, så jag lyckade klura ut det ingen av dom andra nötterna klarade av  mooooohahahaha

Robinsson Karibien hann jag titta på med ett ½ öga. Åhhhh jag har ju faktiskt oxå vart på Dominikanska där det spelas in och det är helt fantastiskt fint där, så jag kollade mest på om man skulle känna igen sig. Det är ju trots allt en liten ö.

Personerna var väl så där halvsega. Ingen riktig fräning som sticker ut. Det kanske kommer. Det fanns ialla fall en gubbe med chips tuttar han jag se..Bläää vad snuskigt med karlar som har pattar.

Och det för mig genast över till en liten limerick.....

Hellre hängmatta i parken, än hängpattar till marken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha nu fick jag ett gott skratt igen.



Glögg är bästa självmedicineringen.

Varm glögg och ett varmt bad, sedan är du fit for fight igen.



Ha en bra vecka



Lotta Potta den yngre

2009-11-22 @ 23:06:35
Postat av: Lotta Potta

Innan spa måste du julpynta, gör du i bara farten tror jag. Tips på spa är Trosa Stadshotell, vi var där ett gäng tjejer i höstas, bra på alla sätt.

Hett tips.



Lotta Potta den yngre

2009-11-23 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0