ERROR....

Vaknade skittidigt av ett jävla liv utanför fönstret.....VAAA fan håller dom på med????

Tittar ut och får se en massa grabbar och gubbar mitt utanför vårt sovrum som precis har kört igång med att asfaltera om vägen...? Det var massa fordon som lät som FAN och det var bara att pallra sig upp.

i dag hade jag bestämt mig för att skriva en sak på datan som jag bara inte har orkat ta mig för med. Sagt och gjort så fort Hasse pysit till jobbet så bänkade jag mig med datan, godis och en stor balja med te.

Hm...Svårt med inledningen men sen rullar det på ganska bra. Sitter i nästan 2 timmar och skriver, när jag till slut är på sista värsen så ringer Ninni, pratar en bra stund med henne. Sen hinner jag bara lägga på så ringer nästa unge......Känner mig ganska så nöjd med mitt skrivande så jah kan koppla av och prata med Felice oxå en lång stund.....TILLS det kommer upp en varningsruta på datorn framför mig!!!

Alla vet nog hur kallsvetten kommer dirr när sånt där dyker upp.....

VAAA FAAAAN skriker jag till ungen i luren..Vad händer, det står att allt kommer att försvinna om jag inte sparar... Vad i helskotta ska jag göra skriker jag ännu mer...

POFF så slår datan av och jag får nästan ett vansinnesutbrott.....Helvete oxå, är allt borta nu får jag ur mig till Felice??? Japp, troligen säger hon. Jag känner att jag måste bryta itu datafan på mitten eller slänga ut den till Ok minst....Men då kommer jag på att det är ju Hasses, så då biter jag ihop så att hörntänderna nästan roterar.

Startar om helvetet och får igång worlds igen.....DET ÄR DÅ DET HÄNDER <3 <3 <3

Jag måste i all hast när jag dampade loss på alla tangenter innan den sloga av, lyckats spara mitt arbete <3 <3

= Me like    Tydligen så är jag en hackers ialla fall  hehehe

Efter denna maxpuls upplevelse så var det som gjort för ett intevall pass....Jag behövde knappt värma upp, ångan var ju uppe liksom...  hahaha

ASFALTSMASKINEN VAR FANIMEJ NÄSTAN INNE I VÅRAN SÄNG OCH KÖRDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0