BOMBHOTA FÖRSÄKRINGSKASSAN..... SÅ JÄÄÄVLA NÄRA!!!!

Åh priset går till....Caroline Seger

Vem är denna brud som tar hem allt i fotbollsgalan???

Eftersom jag erkänner både här och nu att jag avskyr damfotboll..har alltid gjort. Tycker mest att det "fjompas" runt när dom spelar..Nu får jag väl en jävla masa skäll från en del, men det är vad jag tycker och står för. Det är väl därför man inte har en susnig om vem denna Caroline är antar jag. Hon hade iallafall ett jätte fint tacktal till sina föräldrar = Sånt gillar jag

Det här med fotbollsbrudar är lite mysko tycker jag. Många ser ut som karlar och är flator??? Varför ...Jag har inget emot flator, har en på jobbet så det är inget konstigt med dom, men att bli lite(ganska mycket) manhaftig för att man lirar boll är ju lite sådär...

Nä ska jag se på fotboll så måste det vara karlar som lirar....trevligare så

Inte enns karlar vill se damfotboll..fast det är brudar?? Hmmm  vart gick det fel ??????

ÅHHHHH vad glad jag är att Felice la av med det otyget  ;)

Nog om detta..

Idag HATAR jag försäkringskassan som tycker att jag är för socialt activ med mina barn för att ha så ont i axlarna som jag har. Jag borde hellre vara hemma och tycka synd om mig själv och låta mina ungar sköta sig själva. Dom har väl en pappa oxå säger kärringjäveln, som kan hjälpa till.....Vad svarar man på det ????

Jag hatar att jag kunde vara vuxen nog att föra en dialog med den jävla muttan(ursäkta) , så det blev som det brukar bli när jag blir galen.....Bara massa svordommar och tok.

Blir mest vansinnig på att hon inte läst mina papper om allt.....Vadå pappa?? Dom har ju förfan inte haft en pappa som ställt upp på 10 år....Vem i helvete skulle ha gått på alla föräldrar möten, utvecklingssamtal, sälja skit på julmarknaden för klassen, sälja skit från fotbollen, sälja skit från skidorna och skjutsat till alla möjliga och omöjliga ställen, hämtat med bilen mitt i natten någonstans, skämmas när ni gjort nått skit, skrivit alla stipendieansökan, tröstat när det har behövts, skjutsat till lasarett, tandläkare och hänga med i ambulans i stället för som vissa andra..åka och grilla istället..! mm.mm   mm.mm  mm.mm

Det har tyvärr aldrig funnits någon som avlastat mig...sorry din subba !!!! Läs på innan du dömmer, din djävul

Herregud jag har ju bara börjat på min långa resa med mina 2 underbara barn och då vill kärringen att jag inte ska lägga ner så mycket tid på dom.....Jag HOPPAS verkligen inte att hon har några egna barn !!!

Japp och så fick man grina en skvätt idag oxå...I ren jävla ilska

Kommentarer
Postat av: pisi

hårda ord hör jag !

2009-11-10 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0