AJ MIN SKALLE......

Vaknade med ett skallebang som fick mig att snooza 2 gånger och är det nått som jag aldrig gör så är det att snooza.......Pallar inte med att hålla på med det, blir bara tröttare av den sysselsättningen.

Men i morse när jag skulle upp för att ta mig cyklande i regnet till Klackberg så kände jag dirr när jag skulle resa mig upp...BANG BANG..Hur fan kan man vakna med sån jäkla huvudvärk????

Snoozade på 2 gånger, sen blev det panik istället....Rusade in i Alvedon landet så fort jag bara kunde för att orka jobba till 4....Gick så där, var väl ingen höjdare att cykla kan jag upplysa.

När jag skulle hem så var varenda gruskorn med mina cykeldäck ett berg kändes det som.....Konstigt att kroppen ställer in sig på att orka den tid som det gäller. För när jag kommit hem så var jag som en överkörd grävling....

På med lördags myyyyyyys kläderna fort som attan , tända på ett gäng ljus och koka en stoor kopp te, sedan var det bara att ligga i divanen med filten på sig och sörpla....

Nu känns det lite bättre efter att jag i mina superfina "sjuk" kläder och keps hasat mig till korvmojjen och köpt en kebab m strips. Nu fattas det bara ett hett bad på det här så är jag nog on the road again....

I morgon är det första skidtävlingen för i år ??? 1 km i Orsa ska der gnidas runt på. Vill dit och skrika, men har ingen bil och Hasse är i Stockholm....Kanske lika bra så man inte blir sjuk på riktigt

Nu väntar ett dyk i baljan och en varm glögg kopp på kanten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0