JAG ÖNSKAR....

Det ryktas om att man ska skriva önskelista.....Har fått en del vinkar på att det finns dom som redan skrivit sina....say no more  =)

Ok fär väl säga att så snäll som jag vart i år...och alla andra år så kommer Tomten att ha mycket att bära i sin säck när han ska år det här hållet....mmmooohahahaha

Ska man gör en lista som är en "riktig" önskelista eller en riktig önskelista--???

Jag gör 3....

Här kommer den som är snäll men som jag igentligen inte vill ha nått av...;)

1.. Virkbeskrivning med tillhörande garn till någon fin duk
2.. Rejäla foträtta skor, gärna av märket scholls
3.. presentkort på Röda korset
4.. En spa upplevelse med bonden Roger  brrrrr
5.. antirynk kräm
6.. kanske lite sockerfritt godis eller danska kungens bröstkarameller
7.. Läsbrillor med hotta bågar och senilsnöre
8.. bröstförstoring/upphissning
9.. piller för humörsvängningar
10..En gubbe som ser när det behövs städas...

Och här kommer en som är helt overklig och som jag vekligen vill ha allt av...

1.. Far och döttrar relation
2.. storvinst på trav el dyligt
3.. Gärna vara 25 bast igen
4.  Eller ha en 25 basting  ;) 
5.. Aldrig mera behöva vara sjuk och ha värk
6.. Vara obekymmrad resten av livet
7.. Ungarna ska aldrig ha något elände  =/
8.. Aldrig behöva avliva ett djur i våran familj igen om vi skaffar några flera
9.. Hitta världens sötaste lilla röda stuga med kakelugn jättebilligt i Mora
10.. Att våran häck ut mot vägen har växt opp i morgon när jag vaknar

Sen kommer den som är liksom en vanlig hederlig önskelista

1.. Någon godlukt creme 
2.. Snälla barn
3.. Något gott thé 
4.. Glada barn
5.. En tatuering
6.. Friska barn
7.. En rattmuff..till bilen jag inte har
8.. Skötsamma barn
9.. En ny vovve
10.. Ullaredsresa i vår

Nu blev det lite hjärngympa så här på eftermidagen..Det var lite klurigt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja jvlar vad du har varit flitig, själv har jag fullt upp med att fundera ut när jag ska hinna köpa julisar till barnen. Tre fina listor har jag från mina tre fina barn.



Men virkbeskrivning och foträtta skor kanske är något för de präktiga mammor som läser bloggen, eller? Jag önskar också en gubbe som ser när det behöver städas, men finns dom? Tror inte det va´?!



Ha en skön kväll och kurerar dig lite med innehållet i någon av de fina glöggflaskorna.



Lotta Potta

2009-11-30 @ 18:56:10
Postat av: Anonym

25

2009-11-30 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0