RÖDA KORSET....KAN DET BLI BILLIGARE ???

Lite julhandling idag. Det blev några ynkliga paket, eller närmare bestämt 2....

Avesta har väl inte drömshopping precis, men vad gör man i brist på annat ????

När man har glott färdigt på Hennes och Vero Moda så finns det liksom inget mer att göra i Avesta...

Fast med min tunna plånbok så får jag nästan börja att leta julklappar på Röda Korset. Det har ju faktiskt hänt att man köpt en och annan grejj där....Inte julklappar men födelsedags presenter, Näerå jag skojjar bara.

Fast helt ärligt så har Ninni hittat världens finaste balklänning från USA i den affären. Och hör och häpna den kostade 30 kr. Denna sagolikt romantiska klänning hänger som prydnad på väggen nu. Den är så vacker att jag inte kan hänga undan den, så i brist på tavlor så.......

Jag får lite äckelkänslor när jag är inne på sådana där affärer med gamla kläder, möbler och sånt. Oftast ligger det en unken doft av lort och gamla pensionärer som jag inte fixar. Fast man kan ju som sagt hitta en del kul grejjor oxå.....Men då måste man diska prylarna i maskinen minst 83 gånger på det hetaste programet....

Inget nytt om the bank robbory....eeh stavas det så ??

Trodde det skulle komma upp någon pudding och förhöra mig om jag möjligtvis sett någonting...Men icke. Det är väl ingen som är fiffig nog att räkna ut att vi har full insyn till banklokalen...

Kanske lika tur att man inget sett. Då blir man liggandes i en svart säck i Gysinge kanske...I bitar

Säger bara Mammas pojkar...I love it. 100% Vansinnes mammor och 101 % puckade brudar och mitt i alltihopa 3 ganska så normala grabbar..Helt sinnesjukt program, men man sitter verkligen som gjuten varje torsdag...

HÄR NERE KOMMER EN LITEN PÅMINNELSE OM ATT VISSA BADANKOR BORDE SLUTA KVACKA.....


http://www.youtube.com/watch?v=SbclAcds3Jw


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Kanske de som "styckar" kan hjälpa till och tysta badankan och sedan stoppa ner honom i bitar i en svart sopsäck, ja eller sen kanske allt kan bli svart, inte vet jag....



Ha en skön helg!



Kram



Potta Lotta

2009-11-27 @ 07:53:44
Postat av: Mammamorin

Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!! Fy f-n!!!!

Nu har du förstört min fredag!!!!!!

Hahahahahahaha!

Gläääääääääk!

2009-11-27 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0