NORBERG 25/11 = DAGEN DÅ ALLT HÄNDE

Vilken dag....

Sällan har det vart en sådan händelerik dag för mig...

Det började ju så lugnt och fint med lite nynnande och strykande här på middagen, för att övergå till ett inferno av Poliser, ambulanser och brandmän, inte helt fel  ;)  i och för sig att vila ögonen på så här i pynt stressen men jag hade fan inte tid att springa och häcka i alla fönster, för som sagt det brann i det ena och rånades bank i det andra....

Svårt att välja vilken action man ville följa....

Har alltid vart svag för brandmän..men grabbar med k-pist och svart sickad mössa går inte heller bort....

Det var som en Beck film live....Först kom dom där "vanliga"poliserna med tut tut bilarna.....Sen kom dom tunga grabbsen med bössor och nerdragna mössor.. och sist kom Beck, eller jag menar civilarna med vanliga kläder. Dom gjorde precis som på film...Bara lyfte på avspärrningarna och gick in....Ingen fråga nått, dom bara äger liksom.

Ska börja plugga till en Becka:are....Grymt coolt. Undrar om man få skott säker väst oxå???  Hahahahaha

My name is Hedberg......Annelie Hedberg

Telefonen ringde som om den fått damp..Alla ville veta eftersom vi ser rakt in i banklokalen från vårat fönster vad som hände. Fan inget sa jag, bara en massa gubbar(tekniker antar jag) som glor runt. Utanför var det som sagt mer fart......

Hade lite svårt att fortsätta mitt pysslande efter detta inslag. Men till slut så var köket klart och det var i stort sett bara att rusa till Hotellet för att lyssna på föredrag och sedan klämma i sig Italienskt.

Nu känner jag att det var rätt beslut att hoppa över den där stora starken dom bjöd på..Fick bli en stor Pepsi istället.

2 stakar kvar att placera ut sen kan man luta sig tillbaka i några dagar och njuta, för snart är det dags för nästa projekt.....granhämtning

Alltså.....Bonde Roger. Kan ingen bara ta bort honom. Jag skämms så innihelvete att jag inte står ut att se på hans snusbruna tänder och brandgula hår som sticker upp så där erotikdödande ur den vita urtvättade t-shirten. Och det känns som om scenen med honom i badkaret kommer att göra mig oförmögen att tänka på något upphetsande på 100 år.......HUUUUUU!!!!!!!

KLART I RUMMET...KÖKET KOMMER KANSKE I MORRN

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja vad f-n i helvete gjorde den orangefärgade i badkaret????? Till och med 12-åriga dottern himlade med ögonen! Fin bekantskapskrets han har förresten.....inte en enda som inte var på döhalvan.



Ha en bra dag!



Lotta Potta

2009-11-26 @ 07:49:50
Postat av: Mammamorin

Hahahahahaha! Tycker du definitivt ska plugga till en "Beckare"!!

Ja du, det blev ju som sagt lite action och du fick första parkett! Själv trodde jag ju som sagt att jag hamnade mitt i en filmscen. Förstå om man hade rättat till frillan, dragit ner rutan och frågat om dom behövde någon statist?

Som sagt, män i uniform... "drägglar"...

Drägglar gör man definitivt inte över ROGER!! Gläääk! Håller med dig, "badrumsscenen" kommer att ge konsekvenser! Fy f-n, va vidrigt!!

2009-11-26 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0