BLOGG SNUSK...??

Ursäkta mitt lilla utspel om snusk igår...Men jag hörde att en "präktig" mamma smygläste min blogg och förfasade sig över mina utlägg....

Hahahaha då blir det liksom som förgjort för mig att hålla sig på mattan och blogga neutralt om recept, tvättmedel och andra präktigheter...Vill ni läsa sånt så får ni byta blogg dirr....

Idag ska jag ta det lite mer easy och inte sväva ut om olika snuskigheter som det blev igår...sorry  ;)

Fast det rycker i mitt pekfinger som skriver på tangentbordet att liksom busa till det lite igen. Men jag är en seriös 47 taggare som kan vara både hysteriskt fjantig men oxå vara alvarlig.. Det har räddat mig många gånger..Så det så !!!

Och som sagt vill man läsa om annat så byt blogg....För den här är i bland inte rumsren

Idag har jag ätit 1 kg smörgåstårta....1 stoor bit morotstårta och haft ågren för att jag tryckt i mig så inni helskotta mycket slaffs att man blir helt överjäst

Kutat runt sjön med allting skvalpande i kaggen..

Ska man orka kolla på Paradise...? Får nog bli lite slötitt från  datastolens plats

Jag kan inte hålla mig så jag måste bjuda på den här......hehehehe

Britta och Sture låg och hånglade när britta sA
- Kör upp ett finger!
Det gör Sture.
- Kör upp ett till!
Det gör Sture.
- Kör upp hela handen, Sture! stönar Britta.
Sture stoppar in hela handen.
- ÅH! Kör in en hand till!
- Är du säker?
- Ja! Bara tryck!
Sture kör upp båda händerna.
- KLAPPA! KLAPPA! ropar Britta.
- Det går inte... svarar Sture.
- Nä, jag vet, visst är jag trång?!


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Nej du, fortsätt som du gör!! Det var det dummaste jag har hört! Det är ju det som är kul! Som sagt, de "präktiga mammorna" kan ju läsa en annan präktig blogg! Förstår inte varför man läser en blogg som inte passar en? Jag läser ju din för den passar mig som handen i handsken!!! Hahahaha! Får alltid skratta gott! Och DU! Jag vill INTE läsa om tvättmedel, recept och andra präktigheter osv... Börjar du med nåt sånt så slutar jag läsa direkt! Fortsätt!!! Själv har jag satt lösen på min blogg, för jag inte vill att VISSA "präktiga" läser den! Så den är inte "präktig" för fem öre längre!! Skööööönt! Hahahaha!!! Jag skriver (och sätter ut bilder) precis om vad jag vill!!



Kram på dig!

2009-11-18 @ 19:01:59
Postat av: Pottan

Fick din adress i somras av en kompis i Norberg, har läst din blogg varje dag sedan dess. Du roar mig kunglig varje dag! Om någon har synpunkter på det du skriver så kan de, som sagt, sluta läsa din blogg. Oftast handlar det om personer som inte har något liv eller inte trivs med sitt liv. Man har alltid val i livet, göra något åt det som inte är bra, låta bli att läsa bloggar som man retar sig på (men de är de väl för j-vla nyfikna för att sluta med). Det här är din blogg och det här är du, fortsätt med dina oerhört roande anekdoter. Du skriver för övrigt fint om dina barn och de om dig, så härligt.



Nu tar vi en orange glögg (blossa -09) och kollar på den orangefärgade bonden!



Kramar till dig.

2009-11-18 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0