BOR VI I RINKEBY....???

Japp, massor att göra idag....

Till Runes i Skinnsberg och införskaffa lite valla grejjs...

Efter det så var vi till Hasses jobbarkompis och kollade på en 9 veckors schäfer bebis......ÅÅÅÅÅÅÅÅHH VILL HAAAAAAA !!! Jösses vilken goding det var och alldeles ynklig.

En lunch på Kina i fagersta gottade vi oxå i oss.

Proppmätt rullade jag in till Lena för klippning....Inte en chans att det gick att få bort min Polska uppsyn. Ni vet, en sån där fin urtvättad färg och en utväxt som är mer än 3 cm..Hääärligt Polskt. Fattades bara en bärplockar hink i näven.

Det är bara att ösa på med mörk brunt sa Lena..Ok sa jag...Och jag som ville bli lite ljus igen. HA! Där sket man en lök.

Jaja det var bra i slutändan ialla fall. Behöver inte ha keps.

2 TIMMAR SENARE.....

Jaha och så var det dax igen då.....Någon försökte ta sig in i vårt garage i kväll igen. Var inne i skafferi när jag hör nått som dunkar....Va fan tänker jag, vad är det som dunkar??? Och det låter som det kommer från gården..

JÄVLARS hinner jag tänka innan jag rusar till fönstret i köket.Nägon jävel som försöker sno någon av bilarna !!

Nää inte bilarna precis..utan nån som försökte komma in i vårat garage..kl kvart i 11(?) på kvällen, men va fan då sover ju inte enns folk. Jag rusar som vanligt halvnaken ut på balkongen(för ut vågar jag inte gå) och vrålar.....och då menar jag VRÅLAR!!!!

VAAA FAAAN pysslar du med din jävla dåre !!!! Stick år helvete innan jag ringer snuten. Då vinglar det iväg nått jävla fyllo, han tittar upp på mig och sluddrar...Håll käften kärring

Nu är jag så förbannad att jag inte kommer att kunna sova. Va fan bor vi i för jävla pissby ??? Snart har man väl nån idiot som lyckas komma in igenom våra skraltiga dörrar och gör nått riktigt jävla sjukt.

Nä dax att skaffa sig en sjujävla Pittbull som kan äga upp nästa gäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0