BRRRR

Trött som fan efter min tur till Torsby idag....

Detta blir ett kort inlägg eftersom jag knapt orkar resa mig från soffan för att gå till datan.....Sängen ropar.... kom!!!!

Upp hämntning kl 6,00 i morse

Framme 09,00 i ett snöigt, blåsigt och sviners kallt landskap. Jag ville knapt gå ur bilen och gå 1km till Ninni. Men nöden har ingen lag när man inte har någon bil själv....!!

Kunde nästan bryta istappar från nästan när jag kom fram..Satans så kallt det var

Pajsade runt med Ninni nere på Torsby city med lite shopping + att vi var och kollade så att det jobbades i Felices lägenhet. Det var någon sorts golvläggare där och pysslade, det blir nog jädrans fint bara det blir klart. Tur att det mesta blir nytt och ommålat för kärringen innan gade storrökt inne = Lukta skit

Var oxå till elevhemmet och pussade på Felice en liten stund innan hon skulle ut på ett äkta grispass med 3 timmar på rullskidor......Jag var INTE avunsjuk alls

KL 15,00 var det åter dax för att sätta sig i bilen för hemfärd.

KL 19,00 Var vi hemma igen, helt slut efter en våldsam och snabb färd....Gillar inte när chaufförena är halvblinda och trötta kör som FAN !!!!

Kollat på Bonde... Jag blir bara stressad av att se den där Roger taffla runt....Allvarligt talat, det måste ju vara stora fel på karln...Finns han i verkligheten eller är det ett påhitt ??? Så där...ja jag har fan inte ens ord för hur han är...Noll social kompetens ialla fall och noll av allt annat mä..!!!!

Snipp snapp snut...Nu är sagan slut

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0