BRILLORMEN HAR KOMMIT OCH TAGIT MIG.....

Vart till Västerås på kvällskröken för att köpa det sista till Felices lägenhet.....Jag bara ÄÄÄLSKAR IKEA !!!

Fast nog blir det en massa jox man inte tänkt sig med i bilen hem....Men man kan inte ha en karl med sig när man ska handla. Jag blir tokstressad av att ha Hasse väntandes i varje hörn...Jag vill ju klämma på alla julgrejjor i timmar...Nu var det bara att blunda och rusa förbi typ. Men jag hann få med en girlang i alla fall....mooohahaha!!

Mitt stora nederlag var i dag och förresten på jäkligt länge.....Att jag har köpt mina första läsglasögon..Och till på köpet på RUSTA.....Hur illa blir det inte sen med självförtroendet ??

Jag har riktigt hååååånflinat åt både vänner+min egna gubbe som en efter en trillat dit på dessa brillor....

Alla utom jag...Stålkvinnan, med en blick som en yster hök

Tills nu =(             fula och billiga, 19 kr sitter dom nu på min nästa och gör mig till en riktig looser

Jag såg minsann att Hasse flinade i smyg när jag smög upp dom på bandet vid kassan..Jävlars!!!

Tänk att det fanns flera snusktanter där ute som är lika urspårade som mig...HÄRLIGT att inse att man faktiskt inte är den enda fula tanten med karamell påse..hehehe

En undran från mig  lite appropå...

Om man inte träffar sina barn eller enns ringer....Kan man somna gott då ??? Kan man sova alls ???


JAG SER LJUSET I TUNNELN.....NU GÅR DET BARA UTFÖR MED DESSA PÅ SNOKEN



Kommentarer
Postat av: Lilla Lotta Potta (Pottan)

Ja, det där med män och affärer......nej nej nej.

Har kommit på att man antingen får åka själv eller med någon kompis. När barnen var små stod L utanför affären och körde barnvagnen fram och tillbaka, fram och tillbaka. Stressande......tror f-n det.

När jag påpekade att det var stressande säger karlsloken...."ta det lugnt du, det är inte bråttom", fast man kunde se på hela utanpåskriften att han helst av allt ville sätta barn och kärring i bilen och åka till McDonalds och vräka i sig en Big Mac och en cheeseburgare till efterrätt.



Glasögon ja......jag tror att jag ser som en hök, men vem vet jag kanske också borde åka till Rusta.

Maken fick glasögon för ca 10 år sedan och var hårt, hårt hånad. Jag låg på golvet och vek mig av skratt när han provade bågar hemma i köket. Men den smällen får man ta när man knappt fyllt 35. Om han använder dem?????Typ inte......klagar dock alltid att han inte ser texten på TV:n, pucko.



Ja, hur i helvete kan man sova gott om man inte bryr sig i sitt eget kött och blod.



Ha en bra dag därute.



Fint tacktal förresten!!!!



Lotta Potta

2009-11-19 @ 07:35:47
Postat av: Lotta Potta

Vad är det för fel på Helene som bor hos orangefärgade bonden?

Inte alla skedar i lådan där inte.

Hur i helvete kan man vara så desperat?

Ser den orangefärgade framför mig i sängen, en sekund och sedan är det klart.

Sen säger han säkert, ja vad tyckte du om mig då?

Nej, hellre vore man utan.......



Potta Lotta

2009-11-19 @ 07:41:48
Postat av: Mammamorin

Nu din lilla glasögonorm, nu kommer det bara att gå utför!!! Hahahaha! Själv stenvägrar jag! Sträcker ut armarna så långt det går, men jag är ju bara 50 år jag!!



Näe, man skulle inte sova gott om man inte träffar sina barn eller ringer... tragiskt!



Kram

2009-11-19 @ 12:08:54
Postat av: Mammamorin

Hahahahahaha! Nej, han säger efter akten: Åå, va tyckeru om mej dårå? Jag KRÄÄÄÄKS!!!

2009-11-19 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0