ARG SOM ETT BI....!!!!!!!

Jakten på ny bil har bara börjat.....Ringde på en Fiat idag. och den grabben var inte att leka med kan jag lova.....

Jag undrade om bilen fanns kvar??? Det kan du ge dig fan på svarade han..!! Det är bara en jävla massa blattar som ringer och erbjuder mig platt tv:n, moppar och jag vetefan allt i betalning...för någe pengar har dom inte..!!!

Han var fan så förbannad att jag knapt våga fråga nått om bilen. MEN sa han sen, jag hör att du inte är en svarting(mitt dalmål tydligen) så har du bara pengar i näven när du kommer och inte prutar ett ör helvete så är bilen din...!!!!!!  Jag vågar då fan inte åka dit..så det så. Jäklar, en sådan arg mäniska var det länge sedan jag träffa på..hahahaha. Han får nog behålla sin Fiat

Var till Avesta och kolla runt lite idag. Skulle köpa vinterjacka till Hasse men det fanns ingen som passade, så det blev till att vara utan.

I morgonbitti kl 6,00 ska jag följa med några till Torsby som ska dit och åka skidor....jag ska gå och titta på Felices lägenhet som dom precis börjat och rusta, sen blir det väl att snoka runt på lite andra ställen i byn oxå kan jag tro, innan vi vänder näsorna mot Norberg igen.

Tidigt i slafen ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0