5 NOVEMBER = 1:A FLINGAN

ÄÄÄntligen kom då snön....Jag är en snö mäniska och jag älskar vintern och fryser med glädje..eller det kanske jag inte riktigt gör...Älskar att frysa, men man klär ju på sig på ett annat vis när man ser att det är snö ute så frysande blir inte så jäkla jobbigt.

Jag har alltid mängder med kläder på mig..dubbla långfillingar, massor med tröjor och tjocka stumpor som min gamla mor har stickat. Fast jag fryser så förbannat om fötterna jämt, värst i skidpjöxor. Det vore straff på dom som tillverkar pjäxor...Faaan vad kalla dom är. Mina tossingar är alltid som isklumpar.

Idag har jag krängt julkalendrarna som vi måste köpa från Skidklubben....Bara 2 st kvar nu..Hääärligt. Det vart den stackars personalen på Norbergs snickeri som fick offra sig när jag var dit med mina hundögon och sa ...SNÄÄÄÄLLLA, och vips så var det bara 2 kvar.

Alla pratar om sprutan...!!! Sak du ta den eller inte ???

Jag ska inte ta den, men har igentligen ingen annan anledning än att jag har panik efter alla mina cortison sprutor som gjort så inni helvete ont att jag hellre får svinsjukan än att ta en spruta till...KLEN?? JA JAG VET

JAG VILL HA EN NY BIL NU !!!!! Orkar inte ens kolla annonser längre. Tror väl att det ska stå en på gården någon morgon när jag vaknar...som en Holywood fru ungefär  hahahaha



En gammal halvdöv pensionär går in för sin årliga fysiska undersökning i sällskap med sin hustru.
Läkaren kommer in i undersökningsrummet och säger:
- Jag behöver ett urinprov, ett avföringsprov, och ett spermaprov.
Den lomhörda gamle mannen vänder sig till sin hustru och frågar:
- Vad sa han?
Hustrun skriker tillbaka:
- Ge honom dina kalsonger, Arne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0