VAAA SER JAG OXÅ UT SÅ DÄR ????

Idag har den kommit smygande.......åldersnojjan !! Den kom som en blixt från klar himmel och jag var inte förberedd för 5 öre. Var på Lidel i Avesta och småhandlade lite gott till helgen(sportdricka och naturgodis) Hamnar tillslut i kassan och jag är inte den som älskar att köa(utom på Ullared) Det står en gubbe före mig och svamlar med sitt bankkort, har glömt koden och kommer plötsligt ihåg att snuset hade han glömt oxå. Kassas killen slog in snusen och sitter tålmodigt kvar medans gubben forsätter att fundera på vilken kod han hade. Jag känner att jag börjar trampa runt nervöst och vill betala och gå ut. Suckar ganska så högt..så där så att dom ska förstå att dom är ivägen. Skit samma tänker jag han hör väl inget, har väl glömt hörapparaten oxå. Men då plötsligt ramlar pengarna ner och han kommer ihåg koden.
Då vänder gubben sig mot mig och flinar lite generat, men stannar upp i flinet och utbrister....Annelie. vaaa faaan är det du ???
Ehhh ja säger jag lite allmänt förvirrad. Hur kan den här gubben veta vem jag är. Nog för att jag vart och är Fröken Sverige men någon måtta får det ändå vara.
Jamen känner du inte igen mig säger gubben...
Näää säger jag och börjar tycka det är dryygt
JAMEN det är ju jag Glenn, din klasskompis från skolan
Och då såg jag...ja tamefan var det inte Glenn min gamla klasskompis jag gick hela mellan och högstadiet med, men inte sett sen dess. Men va faan han såg ju ut som en annan gamal farfar ju och jag tappade helt fattningen.

När jag satte mig i bilen så tänkte jag......Ja du fr Sverige, det är så där du ser ut nu. Det är bara att inse att man inte är 20 längre, fast man skulle kunna tro det ibland. Vem bestämmer hur man skall vara som 46 taggare? Min mor i Älvdalen säger jämt åt mig......väx upp någongång!!  Jag väääägrar så det så!

Jag tröstar mig med att det är nog bara Glenn som blivit så där gamal, ingen annan i våran klass och defenitivt inte jag. Punk slut.

Hissen för mig idag.........Tog mig äntligen tid och åkte till min bror och hälsade på. 

Dissen för mig idag.....Glenn

Hissen åt någon annan idag.........Carina Berg programledare som är skitbra i Berg flyttar in

Dissen åt någon annan idag......Glenn


2 turturduvor som steeeeker i Turkland och jag är inte ett dugg avundsjuk(sööölö)
Ät jordgubbar åt mig med, hörde att dom var skitbilliga














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0