SLUT PÅ FRIDEN

Jaha så var folket tillbaks till hemmet. Det var lite som julafton måste jag medge

Åhh det packades upp diverse presenter, så lite dåligt samvete att dom åkte utan mig har dom nog...hehe!!
Mycket Turkprylar som dom vet att jag gillar typ, citron öl från Tuborg...mums(finns inte i sverige) Vrålsnygga Ed Hardy trosor, en grön paprika(?) getost och sist men inte minst en långfralla och just ja jag höll på att glömma det godaste av allt Ruffles lättsaltade chips. Så nu i kväll ska jag ha Turkisk afton för mig själv med alla godsaker. Har redan smygstartat med att öppna en bira.
Felice hon hade tagit med sig salt hem för det var mycket godare än svenskt..haha vilket pucko..

Lite sådär halvbruna var dom oxå, fast jag har matat på med brun utan sol hela veckan så jag har en ganska schysst bränna själv, i och för sig hembrännd men vem vet det...

Om en stund kommer den stora göken hem och fullbordar familje myset. Alltid lika skönt att ha henne hemma en stund, jag riktigt längtar. Ska tvinga ut alla på en långtur i morgon på cykel eller löpning. Alltid lika kul att springa ifrån dom så här på för sommaren. Men jag får igen så det räcker och blir över senare i sommar kan jag lova.

Bra idag för mig var att.........TUBORG CITRON ÖL  mer behöver jag inte skriva

Dåligt för mig idag..........Det suger hästpung(som felice säger) att lyssna på deras Turk sememester (vill oxå!!!)

Bra för andra........Kul att bonde söker fru börjar igen. Hoppas alla desperata bönder hittar någon..Det är en med ifrån Månkarbo mooahhh

Dåligt för andra.......Såg presis ett par här i Norberg som blånekar att dom haft och har ett förhållande....Vad är problemet?? Nu har ni ju separerat från era sambos/make så var ligger problemet??Alla vet ju om vad ni sysslat med i 1 år. Stå för skiten och var ärliga i stället ni gör bara bort er.....ojj vad jag blev bitsk då...Men folk som inte står för sina handlingar suuuger i mina ögon så det så!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0