NÅTT NYTT PÅ FRONTEN ???



En alldeles vanlig dag i Norberg som inehåller ingenting.

Började min dag med att för 43 gången tjata om att Felice ska städa ur sina träningskläder...Och faktiskt ibland hör gud bön..ungen började faktiskt städa

Sedan forsatte jag mitt tjatande med den stora bebisen vid namn Hasse som inte heller plockar upp sina kläder. Och idag var det som den där reklamen om triss lotter.....Ibalnd händer det!!  Tamefan så började gubben med motvilja förstås att plocka i sina kläder, och se på fan......han hittade i botten på stacken ett par byxor han köpt i Oktober på Ullared(inget JC för han inte) som han inte enns använt eller i huvudtager viste om. Vad säger man???

Tog en pause i städandet och for ut och andades lite lantluft i Gäsjö. Fick höra det sista som hunden Kajsa gjort och vi får inte glömma katten Gullans bravader.
 
På tal om katter. Vårat kattskrälle vid namn Rune är i dagsläget inte den som ligger högst på tycka om listan vi har här hemma. Vi har precis införskaffat oss en vit soffa, fin och fluffig och som sagt vit.. Rune är 3 år och har aldrig under dessa 3 år legat i våran soffa, men NU älskar han plötsligt att vräka sin svarta håriga kropp i våran VITA soffa...Det är katthår tamefan överallt som sitter som klistrat. Jag dammsuger som en galning hela tiden och får vansinnes utbrott när jag ser hur han riktigt ligger och gnider runt bland  alla kuddar. Nää jag ska nog skaffa en kinesisk nakenhund istället.

Jag fick titta efter flera gånger idag när jag var ute och sprang om jag hade cementklumpar runt benen, dom var verkligen som blyyyy. Men där fanns minsann inga fast jag kunde svära på att så var det visst. Det har ABSOLUT inget med oträning att göra, bara en form svacka


Can yuo crack this code?

370HSSV0773H

Turnn it upp side down     hehehe jag är en riktig pubis jag hahaha

Kommentarer
Postat av: Patrik P

Detta var kul, har funderat själv på att börja blogga. Kul för Felice att hon kom in i Torsby, själv åker vi till Mora, frida börjar där,kul. Vi hörs o syns.

Mvh Patrik P

2009-05-11 @ 08:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0