LIKA ILLA..... MELODIFESTIVALEN VS ROBINSSON

Likadan natt igen.....Vafaaan är det som händer??

Fast den här gången somnade jag dirr men vaknade kl 3 och det var dväromöjligt att somna om. jaha det var bara att börja titta på burken igen...Inatt var det spökprogram, folk som letar spöken på herrgårdar..När man sett det så törs man inte somna hur trött man blir. jag är livrädd för spöken. Har aldrig sett något men skulle absolut bli i komatillstånd om det skulle hända något.

Slog för säkerhetskull över till en annan kanal....LA INK, kan man ju stå ut med. Det törs man ju ialla fall somna till. Men inte fan hjälpt det...Kl 5 var det tax för oboy och en macka(?) Åh det var riktigt gott.

Halv sju började den gamla hederliga serien men bölat många gånger till....Lilla Huset på prärien. Då somnade jag äntligen.

Cykeltävling idag här i Norberg. jag slapp vara funktionär, spar mig till Engelbrekt MTB i stället, snyggare killar som är med där. Landsvägs bögar är inget för mig. Tacka vet jag skitiga MTB nissar ... =)

Var ut själv en sväng med min pärla..och JA det började regna. Jag tror inte jag motionerat på 2 månader utan att det börjat regna.Helt ootroligt.

Var över till Fagersta och handlade på Tyskaffären Lidel. Felice kommer rusande inne på affären och undrar om hon är vit i håret.....Ja sa jag, vad är det?  Du får se sen säger hon...

2 hyllor bort ligger en hel och då menar jag hel förpackning med solkräm på golvet med innehållet så där fint utspillt på hela golvytan..Men vaa fan säger jag, är det du?? Jaa men korken lossnade liksom när jag lyfte upp den och allt for ur... Nähä sa jag. Hoppas ingen såg tänkte jag och skyndade mig därifrån ( mina ungar gjorde likadant) sådan mor sådana barn......hehe

Inne på tyskaffären såg dom en kärring på 70 bast minst. Och dom pratade hela tiden om hyllorna som hon hade.
Man kan bara inte ha sådanadära lökar när man är 70 sa dom...såg du mamma??? Nää sa jag jag brukar inte springa runt och kolla in tantpattar.
Dom kom i allafall fram till att det måste vara silicon...

Ninni har haft besök av sin trogne vän Fjällmanskan idag. Hon tiggde och bad om att jag skulle skriva ett helt blogginlägg om bara henne.(snacka ego)

Nu är det ju så här Anna att man tar en kölapp och väntar på sin tur, för i denna otroligt populära blogg är det bara inte att komma och tro att man kan vara med hur som helst. Men jag lovar att du ska få delta i mina kloka och visa inlägg någon dag framöver. Så ha tålamod

I dag har jag kanon fäste på skidorna för att........Jag.har mina bägge brudar hemma och för dom talar med mig om allt...och då menar jag allt. Jag vill inte ens veta hälften hörrni !!!

Värsta bakhalt har jag för att jag...........Jag infört lite chips, sportdryck och ostkroks förbud åt mig själv.....Fan jag plöjjer i mig åt skogen för mycket av den varan. Och jävlar vad sugen jag är på att frossa runt i en OLW:are....

Riktigt med glid i dag har....Jarmo på Robinsson. Vilken stenhård gubbe, han har säkert inte skitit på flera dagar eftersom han är så stenhård. Hoppas du tar hem hela skiten....Jag håller på dig

Tvär stopp har däremot........Den där fjompan Ellinor i samma program..Hur i helvete har hon igentligen tagit sig ända fram.....Jag har inte sett att hon gjort mer än gnällt i hela serien...Jag blir nästan lika arg att titta på Robinsson som att kolla på Melodifestivalen. Jösses om jag hade vart med, då hade dom fått sett på överlevnads takter..Men jag hade väl aldrig hunnit visa dom för jag hade nog blivit utröstad DIRR  hahaha.

Inga bilder eller filmer idag, tyvärr. I morrn sak jag nog bjuda på en film med lite power i ...min 14 is humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0