ELLENOR EN RIKTIG MÄSTARE...SÖLÖÖÖ

Jag måste sluta titta på tävlingar i TV....

Hela lördagkvällen blev förstörd för att Elenor vann Robinsson....Jamen hur fan kan den kärringen vinna????

Här har Jarmo nästan hamnat på akuten i varje tävling, ätit en massa äckel och skitit på sig i tv...DET är en äkta Robinsson det....enligt mig, och jag har alltid rätt !!

Dagen har tillbringats i Borlänge på MTB tävling. Skitkul tycker jag, det är liksom rätt sorts folk som håller på med den sporten och man käner faktiskt igen en del sen SM i sommras. Träffade en massa Norbergs mtb:are som var där med sina ungar som tävlade för fullt. Härligt gäng

Pratade med KW:s pojkvän (ja dom lever i synd) på telefonen i kväll. Han hade sprungit marathon i Stockholm idag......
ALDRIG mer sa han...Jag har fanimej ont överallt. Jaja mycket gnäll tycker jag för så lite jobb    hihihi

Åh vi har köpt ny matta till ballkongen idag.....Är som att gå på moln ju. Den andra var full med..hundskit. kattskit, kattpiss, matrester, öl och vin, blomjord, soppåsar, värmeljus och jag vet inta allt...skulle ha platsat i 4:ans rent hus nästan....!

Medvind har jag idag för att......Jag hittade samma chokladkakor på Willys i Borlänge som jag köper i Turkiet..Tjohoooo

Motvind idag för mig bara för att.........Jag hade så ont i magen på förmidagen så jag viste inte om jag skulle våga fisa nästan.....Riiiktigt sviiidigt var det, fast nu har det gått över. Det gick väl kanske över när jag såg snyggpappa R på mtb:n  hahaha

Medvind för någon annan idag......Hejja Dennis som kom i mål på sitt 1:a marathon. BRA kämpat grabben

Motvind för någon annan.......Jag tror jag såg någon som flög illa med sin fallskärm vid Rommehed idag....Fy det såg ut som den störtade. Har inte hört något med jag kollar på internet för att se om det stämmer...FY tusan !!!

Nada slut underhållning idag. Kommer igen en annan dag med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0