BLAND DÖA ORMAR OCH GODISHYLLOR

Dagens händelser.....

Började igentlligen i natt med att det bara inte gick att somna. jag var upp vid halv 3 och drack en ½ liter juice skulle väl ha vart en kvarting sprit istället..DÅ hade man nog faan somnat (skall göra det nästa gång)

Halv 6 låg jag fortfarande och tokstirrade i taket. Är det något som gör en fullständigt apgalen så är det att ligga å stirra i taket.

Under nattens gång tittade jag på diverse konstiga program(dicsovery). Det konstigaste var nog programet om underliga sjukdomar som folk drabbas av. Det var en kärring som vart utomlands och fått nån bula i huvudet som hon var både illröd och öm i.
Läkaren röntgade skallen och fick se JÄTTE masken som mumsade runt inne i hennes hjärna..SÅÅÅ fräscht..
Dom gjorde ett litet hål i huvudetsom dom lockade  masken till och sedan så drog dom ur den. Jamen fy fan vad äckligt. Inte undra på att man inte kunde sova efter det...BLÄÄÄ

Förmidagen tillbringades i morgonrockens tecken tills vi beslutade att vi skulle kuta en vända. Jag AVSKYR att springa på förmidagen, man är segare än en maschmellow. Så något långpass var det inte tal om så det blev en 50 minuters vända runt Håberg i stället. Ojj ojj vad tungt det var, kände mig verkligen som 83+
Roligast under turen var när Felice fick en grinchock av en dööö orm..haha vad känslig hon är(fast jag viste att den låg där)

Hade taxi uppdrag på kvällskröken. Skulle hämta min gode vän Hellqvist på stationen i Krylbo, så vi passade på att gå in på Plus huset och shoppa lite innan. Sedan var vi till Pikabo ett drömställe för oss godisälskare......5,90 kr/kg och en miljard sorter. Saknade nergerbollarna(jag säger så än) dom brukar ha....BUUU!!!

Jag har nyss kollat på min favorit Carina Berg flyttar in.......hos Runar .    Haha Runar vilken nolla alltså. Han hittar en miljonärska och bara flyttar in liksom. Jaja jag är väl bara avundsjuk på den jävla lyxen dom vältrade sig i. Men vem fan vill ha Runar ???

Hole in one idag för mig idag........Största lyckan kändes det som när mina bruna började bli trötta framemot 6-halv 7 i morse...ååååh vad jag längtade efetr den sömnen

Stolpskottet idag för mig..........Varför ska det vara så jävla grisigt att kuta på förmidagen? Kan inte vänta jämt till kvällen med att träna???

I krysset för någon annan..........Felices nigger bränna på kroppen...En kenyan ser nästan lite blek ut ju

Strax utanför för någon annan..........Oss andra som ser ut som alvedoner hela bunten

Sköön komentar från Rådoms Olle.....

Ninni -    Kan vi inte åka till Turkiet
Rådomsolle -  Näää jag vill inte till Turkiet
Ninni - Men vadådå
Rådomsolle - Nää det är inge bra där
Ninni - Määäääh det som är så bra
Rädomsolle - Näää jag tycker det är så mycket turkar där              

Hmmmm ja vad hade du väntat dig.....Italienare, fransmän ellr rent av Norrbaggar  mooahh!!

Felice har framkallat en film på mopeder dom använde i Turkiet..verkar ju frääänt.
Bjuder på en snutt så ni får se vad dom pysslat med därnere... hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0