SNART ÄR JAG UTAN BIL

Idag har det vart en generations gråtardag......

Ninni har ju lyckats fått sitt efterlängtande körkort. Hon hade grinat som en tok i bilen med bilskoleläraren när hon fick klart för sig att det hade gått bra.

Sedan ringde hon mig och var jätte glad..DÅ började jag oxå att grina.....fast sen fick jag lov att grina över något annat oxå !!! Mitt i samtalet så bara försvann hon och sen hör jag massa skrammel.......HALLÅ sitter jag och säger, vad händer ??? Har hon krockat redan...?

Men då hade hon lyckats tappa telefonen i en djup vattenpöl så det mest kluckade i den...Då grinade jag lite igen..över det.

Sedan ringde jag mormor och berättade och då började även hon grina (inte över telefonen) Så idag har vi riktigt gråtit ut över diverse saker..mest av glädje men även över den där telefonen som nu mera låter som en yellow submarine(gul ubåt för er lite trögtänkta) när man pratar med henne.

ÅÅÅÅÅ snart blir jag utan bil kan jag tänka mig.....

Annars har dagen mest bestått av ett jäkla regnande. Det har öst ner så man inte kunnat gå ut så då blir man inne hela dagen och segar.

Felice skulle prova våran nya spikmatta som Hasses snälla mamma köpt åt oss....Hahaha vilken klenis hon är, hon fick lov att ha en tunn sjal mellan sig och mattan, det var ett himla jämrande innan jag la dit den men sen stog hon ut i alla fall 20 minuter.

När hon klivit av mattan vandrade hon som en zoombie in till sin skinnsoffa som hon aldrig någonsin varken legat eller suttit i utan bara haft som avstjälpningsplats åt sina berömda klädhögar......Där i soffan ligger hon och sover som en bebis i 2 timmar (?) på alla kläder dessutom....kan medela att det där med spikmatta verkar sövande.....ZZZZZ

I kväll har jag vart till min the polare Hellqvist, där ska man dricka the i koppar större än pottor och sedan får man pissa hela natten......fika bröd har jag däremot aldrig sett där, synd jag ska på henne om det....lite kanelbullar till nästa gång skulle sitta fint hörru!!

Värsta bra i dag för mig är.....Såååå jädrans skönt att Pinne äntligen fått körkort. Du är så duktig som klarade det på 1:a gången. Puss och kram jag älskar dig. Kom hem så du kan vara fylle chaffis åt mig  hehe

Värsta dåligt för mig idag........Vet ni..jag tog bilen till konsum idag, det är 200 meter !! Fatta hur lat man är då......BU

Vääääärsta bra för någon annan.......Jag skriver bara Ninni. Inga road kill på ett tag tack

Väääärsta dåligt idag.......Allt regnande gör att man nästan får knäppen

Har en film om vad jag för gudsskull INTE hoppas ska hända med min bil som Nini ska låna...titta och njuuut. Känner igen mig själv i tjejen med kundvagnen kan jag säga   hahaha fy fan vad sjukt arg hon blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0