REGNIGT Å TRÖKIGT I NORBERG

Det var inte ett dugg kul att komma hem från Torsby i går, skulle sannerligen kunna bosätta mig där...men då dödar mina barn mig, tyvärr!!
Det var såå skitdrygt att åka hem efter att ha tillbringat dagen lite halvsovande med ekg och lite annat stök kring Felices skolgång. Hade gått i typ 2 dagar och laddat för middagen på stjerneskolan innan vi skulle dra iväg hemmåt. Det stog smörgåstårta på menyn så intaget av föda under dagen var minimal för att jag skulle riktigt hungra upp mig till halv 5. Då kommer skrällen vid halv 4.....Ninni ringer och skrattar elakt  hahaha det blir ingen tårta, mattanterna hade ångrat sig så det som låg i byttorna var..hör och häpna någon jävla gamal stekkorv med det vidrigaste av det vidrigaste till ........ PULVERMOS!!!!! Det vore straff på den som kom på pulvermoset. Jag började nästan grina av besvikelse. Men vägen är lång till Norberg så det var bara att gapa å svälja..tugga behövs ju inte när det är pulver.

När vi sedan äääntligen packat in alla grejjor i bilen och intagit en Euroshoppers energidricka för att hålla sig vaken så är man ganska glad om allt flyter på med trafik och musiken är bra på radion så att man kan riktigt sjunga med så händer nästa gråtgrejj..stort fucking träd har blåst över vägen i Solberg(ett ställe som heter så) och där blir vi sittande i 100 år innan en farbror med motorsåg kom och städade upp. Då hade vi hunnit åkt 2 mil jippi.

Vi kom hem till slut ialla fall, jo just ja Felice sa att det blixtrade i en fartkamera när vi åkte förbi Ludvika...Kommer väl en lapp i brevlådan lagom till semestern.

Fast med Remnelands komentar så kan man överleva det mesta nu känns det som..Tack Jocke

Idag händer inte så värst mycket skall jag påstå. Rastade Hasse runt Gladtjärn på förmidagen och nu öser mest regnet ner över ett kallt och tråkigt Norberg. Ska inta en rödspätta på Dramaten snart och tror nog till och med att jag ska busa till det med en cider..moahhh.

Felice-     morsan vad firar vi i dag???
Jag-         Vaaa!???
Felice-     Ja men vi ska ju äta ute.......

Ja så ofta är mina ungar vana med att vi äter ute.

Kommentarer
Postat av: EMMA DAHLGREN

HEJ skidmorsa, din blogg gillar jag!

hälsa felice från mig / emma d

2009-05-09 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0