NU HAR DET HÄNT!!!!

Jaaa, jag vet att jag aldrig skulle göra detta,  men som alla andra nördar så trillar man dit tillslut. Jag skulle börjat med detta för länge sedan eftersom det händer minst 3000 saker  veckan hemma i vårat hus. Vårat hus......ja det är rena familjen Adams oftast med 2 söta döttar som klämmer lagg(åker skidor) och en gubbe som för tillfället går på diet för sitt höga blodtryck vilket innebär mindre öl och mat och mer kaninmat och rörelser som är lite yvigare än att gå till soffan.
Själv är jag en pubis morsa på 45 som min dotters kompisar säger...vad det nu innebär???
Min vilo puls är 60, fast det är fanimej inte ofta den landar där, utan maxar ofta vilket innebär att jag är en ganska hetsig tant med ett sabla humör, jag har damp säger ungarna men är lika fort glad igen...tur för omgivningen haha!
Jag är född till att bli en stor sponsor åt mina älskade småfisar(döttrar)men det gör jag utan att klaga(oftast) att pungen jämt är tom får man leva med huvudsaken vi alla i The Hedbergs Family är nöjda.
Hedberg förresten??? Varför heter jag fortfarande Hedberg?? Hur slapp kan man bli på en skala igentligen.......?
 Efter skilsmässan för 100 år sedan(känns det som) så behöver väl inte jag heta Hedberg längre. Näää jag vill heta något fint taget efternamn som bara jag har. Jag skall tametusan ta och ta tag i saken och börja forska i det. Däremot har jag nästan bestämt vad nästa hund ska heta om det blir någon. Jag har fastnat för Trond...ja jag vet så heter en av nissarna i Lars-Kristers orkester men det är et fint namn som skulle passa på en maffig hanne tycker jag. Appropå Lars-Kristers så har jag mina rötter och hela släktfadderullan i Älvdalen. Kalasfin by med mycket napp på fisket och bra med snö under laggen jämt. Kallast jag vart med om där är 34-  brrrrr.
Här skulle jag kunna sitta och dikta i evigheter men nu så kallar mitt stiliga raggaråk, ska till Torsby i 3 dagar på en träff på skidgymnasiet, Nej det är inte jag som skall börja men man skulle ju kunna tro det med min meritlista...Nää  nu ska jag packa. Om jag inte blir alldeles trött av all lyssning därnere i Torsby så ska jag plåga mig runt hårda 7:an och för alla som inte vet vad det är så ska jag berätta att det är en nära döden upplevelse att ta sig runt denna bana...inget för 45+ att syssla med, har faktiskt  bättre löptid där än på lätta 7:an....vart gick det fel?? Är det inte meningen att den ska vara lättare att kuta?? Någonting säger mig att grisbanor är bättre för mig..don efetr person ...hehehe nöff nöff på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0