NOSTALGI I GARDEROBEN

Jag hade ju kunnat haft en nostalgi tripp med mina gamla dökött (fd pojkvänner) Men nu bestämmer jag mig för att skriva om mina gamla kläder jag hittade idag i garderoben jag aldrig är in i....

Men va tusan har jag haft för smak, jag undrar om jag vart i koma några år eftersom jag inte har ett minne av vissa köp.

Jag har heller inget minne av att jag någonsin använt något av det som åkte i den STORA säcken...eller

Det allra värsta var nog ett par bajsbruna äkta skinn brallor (!) jamen vaaa fan skulle jag med dom till ???? Jag kan lugna er alla att dom var helt oanvända. Det måste ha vart en cowboy i mig den dagen jag köpte dom. Haha Felice hånskrattade och försökte klämma i sig i dessa sexy things..det gick nott

Diverse jeans i olika modeller och färger, ja tilloch med vänta barnbrallorna som jag hade när jag gick med Ninni i magen...Jag kan oxå då passa på att visa upp dom så ni fattar vilket jäkla skräp jag sparar på. Jag gick liksom aldrig upp med henne endast 4 kg så jag knäppte upp knappen bara när jag var i 8 månaden sen gick det att softa runt som värsta rockers morsan i dom. Mamma kläder var liksom inte min grejj.

Ååh Felice vart nästan tokig när hon såg dom.....Få hit så jag kan prova ,dom var ju assnygga ju. Fast dom satt som på farsan....Kolla in va konstigt bakfickorna sitter sa hon....Ja dom är ju 20 år gamla ju, dom satt så där då!!!
Värsta breda röven  fick man i dom + att dom inte var låga i midjan precis.....hahaha

Nästa klädchock var nog alla militär brallor som rammlade ut. Man skulle kunna tro att jag jobbat extra i Beriut..

Nu är allt i säckar och ska ner till returen. Det känns som att jag inte vill att det ska gå omkring någon stackars Etiopier eller annan behövande i denna kollektion. Dom har det nog så illa ändå.

Det värsta är nog att om 20 år så sitter jag med mina säckar igen och undrar........Hur faaan kunde jag köpa det där ???

Rosor till mig för att........Jag kommer fortfarande i mina älsklingsjeans jag hade för 20 år sedan   yeahh det rockar

Ris till mig för att jag.......Måste ha vacum där uppe i knoppen när jag gör vissa klädinköp  (bruna skinnbrallor??)

Busbra till någon annan idag.......Samma dag jag hittar mina vänta barnbrallor så klarar hon jag hade i magen körkorts teorin.......puss och grattis Ninni du är bäst

Skitans dåligt till någon annan idag.....Den som bestämde att det skulle åska och blixtra som fan i dag när jag var inne i ett flow (!) när jag sprang...Det var bara att kuta till bilen, vill inte ha en blixt i knoppen...Buu för dig åskmannen

Mina pubis brallor jag hittade idag....Lååååångt in i garderoben. Hade dom sist i väntans tider för 18 år sedan....Åhhh jag kan bara inte kasta dom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0