KÄKAT PÅ KYRKOGÅRDEN?????

Too day har Adams Family vart till Hedemora, den gamla hederliga raggarstaden i Dalarna på marknad som innehöll lite av varje. Vi hade nog bara vart där i ca 5 min innan Hasse kom in i något slags shoppning koma, detta har aldrig hänt och kommer med all säkerhet inte att hända igen.
1:a köpet blev någon slags grillkrydda vid namn Rock and Roll krydda, man blir väl till att steppa loss när man ätit av den.
2:a köpet blev ca 1 min senare....Nybakt tunnbröd, sånt där bröd som man fiser jätte mycket av.
3:e köpet 30 sek senare hann jag inte enns med att övervaka....2 isterband (korv)
4:e köpet kom i den sista skälvande 5 minuters perioden...En ost som luktar som om man grävt upp något som legat vääääldigt  lääänge på kyrkogården. Och vad man blir till att lukta ur käften och dajmkrysset när man tagit sig en rejäl ostmacka vill jag inte veta!!!
Nu ligger den ialla fall fastbunden i kylskåpet väl instängd i en plastlåda.

Mycket fina bilar brummade oxå förbi, Många vill ha bilar..men chaufförerna vill man slippa. Åh jag såg en fin svart Bagge med cab, ingen glidarbil precis men jäklar så mysig.

Resten av dagen spenderades med att när vi kom hem äta detta fisiga tunnbröd med kvarlevorna från evighetscampingen(kyrkogården)på och efter den rejäla ostmackan så kan man ju av naturliga själ inte umgås med någon annan person innom 1 km avstånd så det blev till att cykla en runda med mtb:n. Hasse trampade på riktigt bra, kanske hade han bråttom hem till toan....var det mackan som spökade??? hehehe


Kommentarer
Postat av: Pisi

nu var du lite fyndig på slutet där !

2009-05-09 @ 23:26:55
Postat av: Ninni the king

Du är bäst du =D

2009-05-10 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0