JAG OCH JOHAN PALM....

Idag har jag och Felice vart till Gävle och fixat frillan. Vi hamnade verkligen mitt på landet, höll aldrig på att hitta dit....
Men efter ett evigt backande och vändande så var vi på rätt spår.

På vägen hem stannade vi till på Valbo köpcentrum och knatade in där en stund. Vi hör en massa musik och hysteriska skrik dirrekt när vi kommer in.
Mitt inne i köpcentrum står Johan Palm från idol och sjunger med 400 st vrålande 14:isar omkring sig.....haha
Brudarna var verkligen helt galna och nästan alla hade en sådan där hatt på sig som pojkstackarn har.

Jag skämms att skriva detta men det lät faktiskt ganska bra det han sjöng. När han var med i idol fick jag nästan gå ut när han uppträdde  för jag vart så jäkla irriterad på att han lät som en kastrerad gås. Men nu var det faktiskt bättre...Hm!!

Efter att vi kollat runt en stund så skulle vi gå tillbaka till bilen och fick lov att passera scenen igen. Vi var båda livrädda att någon skulle tro att vi var där för att kolla på honom så vi riktigt tittade åt ett annat håll och halvsprang förbi. Med ena ögonvrån såg jag att det var autograf skrivning på gång och jag sa till Felice

....ÅH vad fränt om jag gick upp och du knäppte ett kort på mig och Palmen så jag hade nått riktigt nördigt att lägga ut på bloggen.

Gissa om det vart populärt.....NOTT !!!!

Nu är det pizza bakning på schemat men det finns inget att ha på så det får bli någon gamal salami korv och lök.....

Tur att man inte ska till tandläkaren i morrn......Lukta Börje med den fyllningen  mooahhh !!

Japp för mig i dag......jag blir alltid lite nyfiken när jag ser "kändisar" smygtitta måste man ju  =)   (erkänner)

Näpp för mig i dag........Jag vill oxå ha hårförlängning...Men det är straff på sånt när man är 45+(enligt ungarna)

Yes för någon annan.........Måste skriva johan Palm. Tänk att det står massor av brudar och riktigt vrålar när du visar dig...livet leker Johan   hahaha

Nott till någon annan........Jamen måste då i motsats till den förra skriva...Alla dessa brudar som vrålar..VAD ÄR DET SOM HÄNDER??? Så där mycket skriker inte jag enns när jag ser en orm på 30 cm.

Nu bjuder jag på en pubis film som jag tycker är så sjuk att den får platsa här. Undrar vad han fick i lön för att göra detta?? Och vad har stackarn ätit ?? Ärtsoppa i 14 dagar ??? Mycket kul att studera dom bredvid, programledaren har fullt sjååå att hålla sig. Så håll till godo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0