JAG EN MÖRDARE ???

Fy hade en värsting mardröm i natt som aldrig tog slut. Jag vaknade flera gånger med hjärtklappning men somnade om OCH fortsatte att drömma i samma dröm....Varför händer ínte detta när man har en nice dream ???

Jag hade förvandlats till en mördare..och jag hade inte mördat vem som helst utan våran värsta A lagare här på byn ???
Jamen hur är min hjärna funtad när man drömmer om sådana saker och att jag mördar just den personen är ju ännu underligare.

Nu är jag inte benägen att springa runt och slå ihjäl folk som jag hade gjort med den här stackarn och så vitt jag vet så hade jag gjort det i ren ilska och när jag satt på polisstationen på ett förhör (dom viste fortfarande inte att det var jag) Då plötsligt vaknade jag och trodde jag låg i en simbassäng......men det var vist sängen som var totalt nersvettad.....tydligen hade det vart jobbigt att haft i hjäl honom. Blir inte ens så svettig av värsta negerpasset  i backintervaller.....(!)

Fy det var riktigt obehagligt....Kan upplysa om att jag såg honom idag så han verkar ha klarat natten obemärkt  =)

Jag har träffat min cykel polare KW i dag. Har inte pratat med henne på ett tag så det var riktigt skitkul. Vi har alltid massor att bubbla om, allt ifrån skvaller till vad man ska göra med 19 åringar som vägrar att tvätta och sluta köpa skrotbilar......

KW är nästan den enda personen jag umgås med som bara VÄGRAR att röra på sig.....Jag höll på att glömma Hellqvisten  haha. Men jag tror KW är värst ialla fall. Och det som är det kuliga i det hela är att hon är ordförande i Västmanlands cykelförbund....Men hon har nog nästan aldrig suttit på en sadel sedan hon var 10. Fast hon är guld hon.

Flipp idag för mig.........Har plockat fram massa skit(?) ur garaget som skall säljas......det var fan på tiden

Flopp idag för mig.......Fick 2 sportbh:n idag som jag beställt i st 36 men det var  tamefan så Pamela Anderson kunde ha dom......BUUU

Tjohooo för någon annan idag.........Måste ju nästan tjohoooa för den där alkisen som överlevde, trots min min dröm.....jag brukar ofta drömma sant..tyvärr!! Men den här gången gick det väl som tur var..

Nähäää för någon annan........Hasse fick bara en gamal gädd usling igår = Det vill vi inte äta i detta hus, så det så!!!  Mera lax på kroken tack.

Hittade en sådan söt film på en riktigt cool unge, så den kan ni kolla på om ni har trökigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0