HAMNA PÅ DÅRHUS MED TVÅNGSTRÖJA

Ja så nära att hamna i en tvångströja som jag vart i dag var det mycket känge sedan jag var....

Hela helgen har mest gått åt till att vara irriterad. Det började så fint i fredags med ett samtal som nästan gjorde mig vansinnig av ilska. Efter det så fick jag lov att cykla av mig min frustration, det är det enda sättet jag överlever när jag blir så där riktigt arg och besviken....ATT PLÅGA MIG...Efter det så står jag ut med situationen faktiskt. Tur att jag inte tar till godispåsarna...Då hade jag rullat fram.

Igår fick jag som sagt oxå ett utbrott över Robinsson, men det var inte så alvarligt att jag fick lov att ut och cykla.....

Idag har jag cyklat 5 mil......Och JÄVLAR vad arg jag har varit. Idag har det inte vart någon lek skulle jag vilja påstå. Det var nog på vippen att jag skulle hamna i tvångströja. Hade jag haft ett enyrysm(svagt blodkärl i hjärnan) så hade det garanterat brustit och jag hade hamnat på bårhuset. Men som tur är så verkar jag ha starka kärl......

i Går ringde på en riktigt fin bil åt Ninni i stockholm, närmare bestämt Huddinge 23 mil härifrån. Det var ett riktigt bra pris och den verkade ok så jag frågade ägaren om han kunde hålla på den till idag.

Jaja inga problem säger han, hör av er i morgon innan ni åker bara så jag vet på ett ungefär när ni kommer.....

Ok, jag ställer kl på väckning och pallrar mig upp vid 9, ringer ägaren till pärlan och säger att vi åker i väg vid 11....

Det är bra då vet jag säger han..Vi susade i väg och jag var riktigt nöjd över mitt kommande bilköp. kommer net till Huddinge efter 3 timmars  bilkörning, jäkligt varm sådan oxå..Letar på vägen han bor på och slår en signal för att tala om att vi är här nu......

DETTA NUMMER KAN INTE NÅS FÖR NÄRVARANDE.....VAAA!! Jag fortsätter och ringer upp 241 gång säkert....

DETTA NUMMER KAN INTE NÅS FÖR NÄRVARANDE....

Efter 1 timme åker vi hem utan bil och utan att fått kontakt med idioten...Jävlar vad arg jag var !!!!  56 milhelvete helt i onödan

Jag köpte ialla fall en 88:an i Huddinge...Det var den dyraste glassjäveln jag ätit ska ni veta.....

ÅÅÅÅÅÅ GISSA OM JAG VAR TOOOOKIG....MYCKET MYCKET LÄNGE SEDAN JAG VAR SÅ HIMLA ARG !!!!!!!!

När jag kom hem så fick jag lov att cykla av mig min vansinighet och sedan ligga 1 timme på spikmatts helvetet...

Nu är det bättre med humöret...hahaha tänk att man kan bli så skogstokig

Puss på mig idag för att.......Det är morsdag förstås...fast var är alla paket????

Skit i dag för mig är........Behöver jag nämna Stockholms resan helt i onödan

Puss på någon annan idag......Alla andra mammor så klart

Skit på dig.....Din jävla MEGA idiot som blåste mig på bilen. Skit på dig allt vad du orkar....Och du..jag vet vart du bor och vad du ha för telenummer, så passa dig jävligt noga mörka kvällar...hehehe

Bild på vårt nya tortyr redskap vi plågar os med här hemma  ajajaj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0