DUMM DUMMARE FRÖKEN SVERIGE

Ja inte för att skryta upp mig men det är mitt smeknamn(har hittat på det själv) fast det behöver ju ingen veta....
idag gjorde jag skäl för min riktiga hårfärg..blond!!!
Tog mig äntligen för att gå och hämta alla jäkla piller jag hade att lösa ut på apoteket. Det var helt tomt på allt som jag måste stoppa i mig för att kunna palla smärtan som gnor som den skulle ha avlöning i mina axlar. Sagt och gjort, knatade bort mot The drogstore för att inse att det var ca 43 pers före mig....men men det var bara att vänta på det. Passade på att införskaffa en ny deo.....så klart inte till mig  hehehe!!!
Efter ½ timma så var det äääntligen min tur och kassörskan sprang intervaller mellan hyllorna för att få tag i allt som jag skulle hämta ut. När hon återkom och började slå in sakerna så tittade hon lite med huvudet på sned och sa så där riktigt IQ befriat.......Meeeen vad synd att du inte kom i går...Ditt frikort på medeciner gick ut då!  Ja men fatta hur det känns när man vill böjja sig över disken och knyckla ihop personen till den får plats i en snusdosa...Fast igentligen är det ju mitt fel, men jag dör hellre än att erkänna det.....Kan upplysa om att det vart ett JÄVLA dyrt apoteksbesök.....f-n oxå!!!!

Har även tagit en tur i rena ilskan efter detta besök på min kära mtb......Började ösregna nästan dirr!!!
ÅÅÅh dåååå vart jag mycket gladare....troooligen!!!
Fick klä av mig nästan naken i tvättstugan i källaren och tokspringa upp för trappen utifall någon skulle komma, typ Rogga(grannen)

Nu ska jag hissa mig själv för att jag.......I dag äntligen fixat electronfakturor från telia, hade 120 kr/mån på bara fakturerings avgift

Dissar gör jag med mig själv idag för att....Gjorde en riktig skidsnytning under cykelturen som landade på tröjan..fräscht

Hissa någon annan idag måste jag ju oxå göra...... Då tror jag att jag tar svensken som leder Tour The France, tänk att det finns någon i Lilla Sverige som är sån jäkel på att trampa..Han gnäller nog inte på lite regn han heller!!

Dissen till någon annan today.....Dom idioterna som tillverkade Ninni nya skor som efter en vecka måste klackas om, vad fan är min revy sjunger Magnus Uggla och Ninni sjunger,,,,Va faaan är mina klackar. För jäkla kasst alltså, BUUUU för er!!!!!!!!!! 
Förresten jag längtar efter dig jämt ungjäkel

Avslutningsvis måste jag visa mina blommor i köksfönstret som håller på att växa ner till OK som ligger nedanför oss.
OBS!!! Ni behöver inte titta på dom oputsade fönsterna

Dagens krumelur lyder....Vad gör korna när det blivit mörkt i ladugården på natten?? Jo dom berättar spenande historier.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla skor, saknar dig med! Upptäckte att det var ärtor i "ost och skink såsen" , satt 20 minuter o plockade . haha

2009-05-13 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0