ÄR JAG SLÄKT MED EN BABOON(BABIAN) ???

Oj vilken pärs jag varit med om idag. Jag och den yngsta ängelen kom på att vi skulle cykla runt Ängelsberg, en nätt liten tur på 4,2 mil.

Vi tankade upp med en varsin omelett (vilken sportmat va) och bytte om. I dag var det hett som faan så vi bubbade med oss dubbla flaskor att kränga på cykeln....Som om vi skulle ut på en etapp på Giro de Italia nästan.....Hahaha

Jaja, vi trampade iväg och då började motvinden dirr (inte regnet för en gångs skull) Vi stretade på över åkrarna där vinden riktigt fick oss att stå still.

Jag hade ont i röva efter 2 mil........Felice efter 1 km..

Vad är det med ungdomarnas rövskinn nu för tiden ?? Själv är man som en gamal skinnjacka där bak !!

Det gnälldes över att dajmen sved och att biffarna var som långfrallor???

Själv började jag känna mig som en släkting till en babian efter Melingsbackarna. Då riktigt kom den där olidliga dyng smärtan som gör att man fan tror att man bara måste se ut som ett babian arsle där bak. Så där riktigt illröd och svullen.

Föresten apropå Melingsbackarna.....Men jösses vad jag skrattade när jag höll på att kämpa mig uppför den jäkla gris långa backen som aaaldrig tar slut. Den svänger värre än trollstigen i Norge. Felice som jag släppt före (så att hon inte skulle bli sur) hör jag vråla väre än Johan Palms fans hela tiden med jämna mellan rum och jag fnittrar hysteriskt bakom för jag förstår att det ligger orm på vägen......stoooora som pyton ungefär(låter det som ialla fall) Mycket riktigt dom ligger lite här och där, dom flesta är platta med det finns ju faktiskt en som lever oxå.....Jäklar, hur ska man kunna komma uppför dessa backa när man håller på att sprängas av både flabb och babianen som krypit in i mina cykelbrallor???

Men elit tränad som jag är så nådde jag toppen och kunde njutningsfullt luta mig tillbaka(nåja) och rulla hemmåt för nu väntar 5 km nerförs körning.....ME LIKE !!!!

Tipptopp i dag för mig........Värme, sol och glass här hemma..bara en gräsare som fattas, hihi

Värdelöst för mig idag........Köpte 2 mango på konsum idag....Dom var genomruttna bägge 2(min vanliga tur)...BUU!!

Höjjdare för någon annan idag........Hasse som fick sluta jobbet 45 min tidigare på kvällsskiftet så att han kunde åka ut och fiska. Gratis mat i morrn kanske....

Totalt mörker för någon annan idag.......Såg att dom skulle kuta Brutalloppet i Torsby idag...hehe..1 mil mardröm som aldrig tar slut liksom....Stackars er i denna värme   PHU!!

Kulig vits blir det i dag...



Så var det tjejen som smög in på herrarnas toalett, eftersom det var en jäkla kö på damernas. Hon satte sig bredbent över pissoaren och började kissa.När hon var färdig, drog hon av en riktig rökare så den riktigt skorrade i väggarna. Killarna inne på toaletten, tittade med stora ögon på tjejen.
- Vaddå? sa hon högt och tydligt.
- Ni skakar ju er när ni är klara, då kan väl jag för fan blåsa min torr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0