HJÄÄÄLP VÄSKORNA ANFALLER!!!!

Så var man inne i Norbergs lunken igen...och det innebär allt ifrån tvätt, matlagning, läkarbesök, mera tvätt och grillning. Allt är precis som vanligt......

Vart runt på en massa olika ärenden som måste bli gjorda + att jag sorterat all post som kommit under Turk veckan....MEN herregud vad post det var och inte ett endaste kärleksbrev hittade jag i högen vilket gjorde allt mycket tråkigare. Det är väl bara att inse att den perioden är över...hahaha

Vi har nog mest väskor i lägenheten för tillfället av Sveriges hela befolkning.....Det är fan väskor i varje rum. Det är resväskor och midsommarväskor, det är Ninni koma på besök väskor och Felice har vart i Månkarbo väskor och kattunge transportväska,  påsar med allt möjligt som ingen verkar vilja veta av och tvättkorgar i varje hörn (fulla med tvätt) Denna väsk djungel värkar aldrig heller försvinna, alla håller på med annat änn att packa upp liksom. Men i morrn då SKA alla väskor väck....tro mig

Mitt i all väskorgie så börjar Felice att baka bullar, precis som om det vore det mest akuta i vårat hus. Fast dom vart jätte goda kan jag meddela

Kände att jag höll på att få ett rejält tupp jukks anfall av allt jobb som väntar här hemma så jag tog ut mina aggresioner på en springvända........Gick såååå tungt, har ju inte rört en fena på skit länge så det straffade sig minsann på momangen.....Då vart jag arg för det oxå !!

Hem och käka pommes med tzatziki(stavas det så) och snuskiga hamburgare.....Riktigt flotta på

Kanon för mig idag.......Jag hade sällskap av världens sötaste lilla busmisse i sängen inatt...Åhhh jag vill inte att hon flyttar till Torsby. Kan man ha delad vårdnad om en katt ????

Kalkon för mig idag........9 av 10 brev som jag sprättade idag inehöll räkningar......tråååååkigt

Kanon för någon annan........Ninni fick 10 papp i stipendium från Nordea banken  TJOHOOOO så jäkla glad hon blev(jag med)


Kalkon för någon annan.....Varför är det ingen som klipper våran häck??? Man kommer ju fanimej snart inte ut med bilen



MIDSOMMAR I ÄLVDALEN MED DIVERSE GODSAKER PÅ BORDET. MIN FAR ÄR STÖKIG....HAHA



I DENNA SLOGBOD LYSSNADES/FESTADES TILL LARS KRISTERS HALVA NATTEN


GUBARNA I SAMSPRÅK EFTER ATT FÅTT STORSTRYK I KUBB......HUR KUNDE DET HÄNDA ???


TJOHOOO


SKÄRKLITTS GNUPEN PÅ  MIDSOMMAR DAGEN.....MORFAR HOPPADE INTE


SYSTER YSTER OCH HASSE I FUNDERINGAR ÖVER DEN FINA OSTKROKS SKÅLEN


KUSINER OCH POJKVÄN....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0