SKÄNKES.....KATT MED IGENPLUGGAT DAJMKRYZZ

När man tror att man toppat sin värsta tvätt hög någonsin så händer det........Kattfan Rune skiter i min garderob bland alla lådor jag har på golvet med strumpor, trosor och diverse tights mm.mm. När jag skulle fram med kläder att ha på mig i morse så kom det en doft som från ett gamalt utedass när jag öppnade dörren.......JÄVLAR !!!!

Allt som låg i kartongerna och det är fan imej inte lite stank av kattfans jävla skit och mitt  i den störtsa lådan tronade 3 skitkorvar.....SÅÅÅ otroligt snuskigt. Och alla kläder hade riktigt tagit lukt av chokladpuddingen.

Ner med allt i tvättstugan och den är ju som sagt redan panik full med annan tvätt....men men det var bara att in med stinkbomberna och tvätta så hela dagen har gått åt till att tvätta skit kläder. Allt det andra är kvar får väl börja med det i morrn........Behöver jag säga att katten sitter uppspikad i garaget nu och ska bli kräftbete i augusti !!!!!

Hela min kropp skrek i kväll när jag sprang långt......Jag fick verkligen den där nära döden känslan i benen när jag hade 1 km kvar hem.....Jag trodde verkligen inte att jag skulle palla ända hem, men seg kärring som jag är så släpade jag mig dom sista metrarna och det värtsa är att det var genom byn och då vill man ju se spänstig ut utifall det åker förbi någon man känner och DET gjorde jag inte kan jag lova. Man gjorde verkligen själ för jag springer hellre än bra...hahahaha

Bäst idag för mig.........Tjohooo ingen räkning i dag med posten...ibland händer det

Sämst idag för mig.........Behöver jag nämna ordet tvätta ????

Yes för någon annan.........Vädret....sååå himla skönt med sol och värme. Vill ha så hela somaren

Nooo för någon annan.....Rune(vårat kattskrälle) tog världens sötaste mus idag. ÅÅÅh vad den pep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0