ÄR JAG 85+ ???

ÅÅÅÅH mina stackars ben...för faaan vad dom värker efter gårdagens halvlånga pass i värmen. Skulle nästan tro att jag tagit pers i knäböjj.....SMÄRTAAAAA

Dum som jag är så trodde jag att mina stockar till ben skulle bli lite behagligare om jag tog en långvända på mtb:n....NOT !!!! Nu är jag att jämföra med en pigg patient på avdelningen...  lära dig gå med protesben, lika jäkla stelbent.

När jag kom hem från cykelturen så slängde jag mig i soffan och övervägde på fullaste allvar att ta endast en turkdusch, det kändes som om jag skulle dö om jag gick 2 meter till badrummet.......Jag har släpade mig in till slut ialla fall för dom som undrar hur snuskig på en skala jag är igentligen.

Annars har dagen vart ganska ojobbig med en mjukstart på morgonen med en räkmacka på Elsas konditori......mmmmm svider fint på fläsket, men det var sååå jäkla gott. Efter den frullen så var man mätt tills kvällskröken nästan, jösses vilken size det är på mackorna där.

Tvätta, städa och handla resten av dagen

Sköjj idag för mig var.......Lyckan att få klämma i sig en räkmacka på Elsas slår det mesta...och den var gratis  =)

Töntigt idag för mig.........Pallar man inte ett lite halvhårt träningspass längre....Får väl börja med boule   =(

Schysst för någon annan idag......ÄÄÄÄÄntligen så kändes det kanon för Felice när hon körde intervaller.....Pass upp Thorn   hehehe

Piss för någon annan idag.......Idag kom nästa tvättchock. Piss Rune hade även strilat i en väska full med...just det kläder........mmmm luktar gott, nott



Lite söta bilder på lilla Krösa....Åh jag vill behålla denna jätte söta spralliga missebebis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0