SVERIGE-DANMARK.....?

Jag tror Sverige får storstryk..Zlatan är alltid kass när han är med i landslaget...BUU

Idag har vi cruising här i Norberg. Tråkigt för det regnar och regnar och nästan snöar för så kallt är det....mycket fina bilar ändå faktiskt. Bara ett muskelpaket som hoppade fram på tomgången. Varje gång den åkte förbi så mullrade det ända in i hela kroppen på en. Jag blir nästan tokig av att höra det där muskel ljudet.....Vill att dom ska trycka på och visa vad den går för och inte fisa runt och inte våga bjuda på vad som finns under huven....

Hasse väntade på att en kompis till han som har ett riktigt slagskepp skulle åka förbi så han fick åka med........SKÄMMIGT  !!!  Som tur var kom han inte   PHU!!

Nu när jag tittar ut så har dom faktiskt börjat cabba ner sina pärlor igen, alltså så har det slutat regna....Ska kanske gå ut och se om det finns plats i någon hink    hahaha   Måste nog dricka lite mer vin i så fall.

Idag är det även bal i Torsby. Där nere var det vackert väder minsann och tur var väl det för dom stackars tjejjerna som har så tunna klänningar på sig. Rådoms Olle var enligt Ninni sååååå snygg....

Braigt idag för mig.........Kankse åker vi till Turkiet på torsdag om vi fixar att ha is i magen och beställa en RIKTIG sista minuten....Nu ligger resan på 1900 kr fast man kan kanske pressa ner den till 1500 om man väntar ett par dagar....och den finns kvar...annars blir vi hemma

Dåligt idag för mig......Jag ville ju ha min fina 50 tals klänning på mig när det är cruising...men då får man ju en urinvägsinflamation ända upp i öronen för tusan..Det fick bli raggstrumpor och skinnjacka

So nice för en annan.........Pierre Mood som gifter sig idag..Grattis

So bad för någon annan........Alla som vill visa upp sina bilar här i Norberg och det finns inte en kotte ute som tittar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0