RING 112

Jädrans vad jag skar mig i fingret i dag.....En riktig kötta uppfläkning på lillfingret så det var SÅ jätte nära att jag började grina. Jag överdriver inte om det skulle behövts sy med 16 stygn...ok lite överdrift då, men ett par hade i alla fall säkert inte vart fel. Det slutade aldrig blöda fast jag hade dubbla (?) plåster så tillslut efter 2 timmar så fick jag lov att sätta på mig en sådan där tunn gyn handske...den var oxå full i lillfingrets del......Äckligt och så ont..

Igår kväll gick vi på våran fantastiska pub vi har här i byn. Det var mycket folk och vi hamnade hos en killkompis som hade smitit ut från sin tant när hon hade somnat framför fotbollen.....haha riktigt busigt gjort. Ända tills tanten dök upp på pubben och var måttligt road av att han hade smitit dit utan att väck henne....Riktigt irriterad var hon efter att ha letat efter honom på hela byn...hihi, jag var i alla fall road utav hans otroligt dumma borförklaring.....Jag skulle bara kolla om Konsum hade öppet och så ropade Hasse och Annelie in mig här..Jag hade inte tänkt att gå hit alls gumman...

Såååå jävla usel bortförklaring, när har Konsum haft öppet till 23.00 ??????

Det var ialla fall en rolig kväll...För oss, kanske inte för mr X när tanten hade dragit hem honom i örat    hahahaha

Dagens äventyr har mest vart att utfodra en massa idrottande ungdommar med diverse mat och fika samt att plåstra om mitt finger stup i minuten.

Nu är hela huset nästan tomt på folk igen och jag ska snart gå och knoppa. Jag saknar min stora puppa så det värker i navelsträngen.....Åhhhh kom hem så vi får träffas, jag står snart inte ut !!!!!!

Pricksäkert idag för mig.....Jag skulle aldrig komma på tanken att leta på byn efter min gubbe om han var ute, så pass mycket har jag i knoppen att det skulle jag aldrig  få för mig att göra..

Missen idag för mig.......AJAJ mitt finger blödde värre än en scen ur motorsågsmasakern

The outher winner today......Robbin Söderlind som nästan tog hen Franska öppna i tennis....hejja

The BIG looser today........Fast det var ju igår han gjorde det, idioten som missade Sveriges straff mot Danmark.....BUUU

Så här har jag det med 2 tonåringar i huset...Det är bara en liten bit av golvytan som Henriks grejjor ligger på, resten av rummet består av Felices underbara högar med saker......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0