PRATAR DU SERBISKA ???

Idag så har det hänt igen..Jag har blivit fett blåst på en bil.

Ringde på en enligt ägaren och annonsen en riktig pärla i Hofors. jaaaa den är jätte fin och besiktad...MEN det är en liten bit borta från lyset bak bara. Ok bara den är fin i lacken och hel och ren sa jag..Joo säger mäniskan, den är i kanonskick.......

HAHAHA det första ägaren frågar mig när jag kom till Hofors var.....Pratar du serbiska ???? ÖÖÖh nääää inte dirr sa jag men jag är jävligt vass på dalmål däremot.

Sen kom nästa chock....BILEN !!!! Var det ett skämt eller......?  Ja men va faaaan det var ju ett lik för fasiken, som till på köpet var rollad med vit färg och det där lyset som var lite trasigt var helt borta + halva stötfångaren oxå....eeeehh  HALLÅ jag och Hasse bara stirrade på liket och började till och med att flabba....Var det ett skämt ??? Ni måste ta en provtur sa Serbianen....Måste vi sa jag? Sen riktigt flög fan i mig...JO sa jag till Hasse nu åker vi ut och känner på liket lite grann..

Vi hoppade in i skorven och jag la in 1:an och det bara skrek till i bilen..Oj fan sa jag och när vi åkte i väg så small det i allting. Fy fan va sjukt... Bilen  var i slutändan varken skattad eller besiktad kom vi fram till  och sen kom det ut en son till serbfan och sa ja men pappa den är ju avställd ju....Men tjena

Jag ska ALDRIG åka och titta på en bil hos en bästa priset kompis igen...Vadå besikatd och skattad det gjorde jag ju förra året ???? Räcker inte det.....

Fast han var villig att pruta

Och så fick vi äta tunnbrödsrulle på Lappens i Hedemora     gött

Vart erbjuden att köra en rosa Caddilac cab i morgon på examen men jag kände att där går gränsen.....Tacka vet jag Opel

Alltså jag vet verkligen inte vad som hänt med min blogg sida..Allting är helt upp och ner ingen ordning på inläggen alls. Men det är som vanligt med allt jag gör....Ingenting funkar. jaja ni får väl leta er fram så gott det går..

Fin idag är jag för att......När jag hoppade in i min Opelpärla efter  skräck färden med liket så insåg jag vilken guldklimp jag har igentligen

Ful idag är jag för att.....Jag har fått en pubis finne bredvid näsan...Fiiiiint, var är clerasilen ???

Snyggve är någon annan idag........Alla som inte åker vita rollade likbilar i Hofors..

Uggly Betty är ........Serb jäveln som lurade mig till värdens ände med sin miiicket fiina bil va....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0