NU ÄR LIMPAN FIXAD

Jepp så var sirapslimpan gräddad och klar och nästan uppäten oxå......Den ligger som extra ostig calzone i magen och jäser. Och eftersom det är så mycket socker och sirap i den så dansar tandtrollen ringdans inne i munnarna på oss för tillfället. EXTRA mycket tandkräm på tandborsten i kväll........

Var till Nordea banken idag för att sälja mina surt sparade aktier som förra sommaren var värderade till ca 2000 kr....

DET VAR DÅ !!!!!! Nu skulle jag få ca 475 kr för skiten   HAHAHA kan man annat än skratta åt eländet....?

Jag kan medela att jag behöll mina fantastiska värdepapper, kan nästan elda med dom istället!!!

Har hälsat på Hellqvist the tee drinker i kväll....Min andra kamrat Anette var oxå där, länge sedan man såg henne så det var kul. Snacka löpning men det går ju inte att hålla på med det för Hellqvisten har som sagt inte sett ett par löparskor på vykort enns. Så vi tittade på Timell som bygger om hemma i stället, det är sååååå tråkigt program men det var bara att stå ut. Jag fick fortfarande inget fikabröd !!! Skärpning

Yes too day for me.......Kunde ligga i 20 minuter med spikmattan under häcken utan att smärta sönder.....Det gör riktigt sviiinont att ha den under ruman alltså......

Noo today for me........Ringde typ 20 minuter för sent på en bil nu i kväll....faaan måste man sitta och häcka framför blocket precis hela tiden.....skit oxå

Yepp for someone else.......RådomsOlle som snart tar examen från Bygg och anläggning i Torsby....åhhh vilken feeeling

Nope for someone else.......Alla äckliga mördarsniglar som håller på att ta över Norberg.....Pass upp alla ni andra utanför Norberg dom kommer snart till en by nära dig oxå.....äckelpäckel

Hittade en bild från vårat kök innan vi tapetserade om.....hahaha kolla in alla fantastiska alster på väggen bakom Henrik. Och der värsta var att det såg likadant ut på alla andra väggar med. Alldeles proppat med konstnärliga(?) saker. Nu ligger dom nerpackade i  papperspåsar och väntar på att sina rätta ägare ska ta dom med sig och bli uppsatta igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0