MARCUS BERG ÄR KUNG

Säga vad man vill, men gosarna från Värmland leker i J-21 Landslaget. Tacka vet jag Toivonen och Berg, det är gabbar som vet vad dom pysslar med.......fotboll.

Det var rent ut sagt piss att dom förlorade i straffar...men men

Berg leker

Och Toivonen är sååå gullig tycker jag, då skriker mina söta små gryn här hemma......Neeeeej han är så sliskig i sitt hår. Men det tycker inte jag. Ju mer hår desto mer power  hahahaha!!!

Det är Turk värme härhemma och vi ska till kupolen i morrn.......Ingen AC i bilen= lööökigt

Min nya telefon är fortfarande obegriplig = inget bra att byta märke vid 45+

Fredag i Norberg är väl ganska segt, fast det är Norbergs dagarna. Det är tydligen någon slags orkester som spelar på torget. Men då är jag plötsligt för ung.

Det är liksom en aning skämmigt at gå ut och ta en sväng om mitt på byn.....MERA BRÄNNVIN krävs för att göta detta !!!

Tjilivippen idag för mig......Fick iväg ett sms alldeles själv på min nya telefon......= bragd guld nominering tills nästa år tack

Icke tjillivippen idag för mig.......Ingen klipp tid förrän i mitten på Augusti....= jag kommer att se ut som en grottmöderska

Tjohoo för någon annan.......Alla jäklar som har AC i sina bilar jag säger bara......GRATTIS FÖR FAAAN

Nähäää för någon annan......Stolpe ut i straff = ingen final i fotboll

Slog Torsby på you tube....och kolla vad som kom upp först. Ni vet inte hur rätt det blev..Hahaha fy fan vad sjukt. Det är det enda Torsby pojkarna håller på med där nere.......Mooooget








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0