LÄNGST SKINKOR PÅ STRANDEN....

Idag har jag vart ner till våran sunkiga badstrand vid Noren. Där blir man brun om man hoppar i vattnet och även handuken blir brun om man lägger den på standen. Vattnet är skitigt och standen är full av skit från canada gäss. Det är alltså skit detsamma vart man är. Skit kul va ???

Låg där ett par timmar och ljög lite med en gamal polare till mig från Avesta som oxå flyttat hit för 100 år sedan. Hon hade precis flyttat ifrån sin gubbe och jag kände igen mig själv när hon berättade om paniken att bo själv och fixa allt utan gubbe, borra upp prylar på väggen till att sätta in tvättmaskin på toan och ställa in tv:n, ja men allt sånt där gubb göra liksom. Men hon verkar fixa det ganska bra tycker jag.

Appropå stranden.....Jag kommer ihåg för skitlänge sedan när alla i Norberg låg på beachen och pressade, så även jag och mina ungar. Jag hade vart och tagit ett dopp och stog på handuken och lät vattnet rinna av mig när någon av mina söta töser, kommer inte ihåg vem av dom får ur sig högt och tydligt.......SÄTT DIG NER !!! DU HAR JU FÖR TUSAN LÄNGST SKINKOR PÅ STRANDEN !!!!!????

EEEhhh hur då längst ??? Blir det spår efter mig i sanden när jag går liksom eller vadå ????

Hur som helst, dom var tydligen längst och fulast av alla jävla arsul på stranden så jag damp ner på min handuk ganska fort och där satt jag resten av dagen.....Det skrattades runt omkring på filtarna vill jag lova. Men någongång ska jag minsann ge igen... så det så

Och det värsta är att av alkisar och ungar får man ju som bekant höra sanningen

Guld idag för mig var.....JAAAAA jag har äääääntligen fått min mobil. 3 veckor utan är nästan ett värsting straff

Silver idag för mig var.......Alltså min nya mobil är en Eriksson och jag har haft Nokia i 50 år. Hur fan ska jag kunna lära mig den??? Fick inte enns upp batteri luckan........ Fast det fick inte Felice heller hahaha

Guld för någon annan idag........Hasse som fick upp en gädda på 6 kg och 2 bauta gösar när han fisakde idag

Silver för någon annan......Såg en person som såg MYCKET otränad ut idag, ja riktigt lös i hullet. Där kan man fundera på vad som hände???? Jag menar lever man på nudlar så borde man se lite tanigare ut...hahaha

Trött så det blir inte nå mer idag. Natti Natti nu ska jag in och lägga mig på the killing thing (spikmattan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0